wylewka pod panele

1. Data: 2003-06-22 10:52:56

Temat: wylewka pod panele
Od: "barbara białach" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę pilnie o radę. Muszę wymienić starą drewnianą podłogę na legarach,
która jest pokryta płytami z naklejonym gnijącym już ze starości lenteksem.
Mam zamiar usunąć to wszystko, i położyć panele. Ekipa remontowa poleca
wyełnić przestrzeń keramzytem, na to wylewkę (firmy Trysand), folię, zielone
płyty i panele. Po tygodniu od wylewki chcą kłaść panele. Czy to nie za
któtko na wyschnięcie? Obawiam się zagrzybienia, ew. późniejszych kłopotów z
panelami. Z drugiej strony nie mam gdzie się przenieść na dłużej z dziećmi na
czas remonu. Czy jest jakaś szybko schnąca wylewka, a może te panele położyć
na coś innego? Proszę o rady!

1. Data: 2003-06-22 19:54:01

Temat: Re: wylewka pod panele
Od: "Bar-nab" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"barbara białach" <b...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
na
> czas remonu. Czy jest jakaś szybko schnąca wylewka, a może te panele

Bałbym sie tak szybko - ale najlepiej popytac w sklepie na podlozu o jakiej
minimalnej wilgotnosci mozna klasc te panele. A od wykonawcow zazadac
wilgotnosciomierza i nie popuscic az bedzie dostatecznie sucho.
Rozumiem ze masz zwykle panele,a nie drewnane typu Barlinek?
B.

1. Data: 2003-06-23 06:10:33

Od: Piotr Lapinski <p...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z wylewkami tak wlasnie jest...
Ja stanowczo odradzam kladzenie czegokolwiek po TYGODNIU!!!
Wylewka musi wyschnac.
Mozna domowym sposobem sprawdzic czy jest juz sucha. Nalezy w tym celu przykryc
szlichte na kilkanascie godzin (najlepiej cala dobe) czyms nieprzepuszczajacym
wilgoci np folia, szklem, styropianem a gdy po zdjeciu go z wylewki okaze sie iz
ma inny (ciemniejszy) kolor od reszty podlogi to zanak, ze nie wyschla jeszcze
wystarczajaco!

pzdr

Piotr

1. Data: 2003-06-26 10:34:06

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "barbara białach" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> czas remonu. Czy jest jakaś szybko schnąca wylewka, a może te panele

Teraz sa takie wylewki samopoziomujace ktore schna po kilku godzinach.
Mamy zamiar wlasnie takiej uzyc.

Magda

1. Data: 2003-06-29 19:38:19

Od: "Lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Teraz sa takie wylewki samopoziomujace ktore schna po kilku godzinach.
> Mamy zamiar wlasnie takiej uzyc.

Nie ma takich, mogą związać ale nie wyschną :-)

--
Pozdrawiam Lolo
L.O.L.O. Lifeform Optimized for Logical Observation

Liczę na Was!
Dobry hydraulik w W-wie
jak naprawić pęknięta umywalkę?
wspolnoty mieszkaniowe