Re: wypowiedz si SPAM

Data: 2007-08-20 15:20:09
Temat: Re: wypowiedz si SPAM
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl>

Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
news:fac2ih$l1r$1@inews.gazeta.pl...
> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam.pl> napisał w
> wiadomości news:fac05r$klp$1@news.onet.pl...

> zadowolona?

:) Dzięki za reakcję. Aczkolwiek nie chodziło mi o zbluzganie spamerów ;)
ale o pokazanie, że to jest SPAM - zakazany na grupach dyskusyjnych.

> jednak jest pewne ale, ..ci szmatławi spamerzy nie czytają na 99,5% grup,
> więc krytyka jest warta tyle co kilka słówek pod nosem, jedyne osoby do
> których trafi moja tym razem frustracja wywołana przez tych debili to
> osoby z grupy, które niepotrzebnie będą czytać i śmiać się lub denerwować
> na mnie dla odmiany....

A jeszcze inni dowiedzą się, że podobne ogłoszenia są SPAMEM - potępianym
przez Usenet.

> czasami szkoda czasu na odpowiedzi tym bezczelnym spamerom poprostu bo
> efektów to nie przyniesie, a już na pewno nie takich jak byśmy
> oczekiwali...

No niestety... Jednak zupełny brak reakcji może spowodować, że SPAMU będzie
coraz więcej, a dyskusji coraz mniej.
A jeśli spam będzie się powtarzać, to każdy może zgłosić nadawcę do abuse
tam, skąd spamer wysyła swój spam (adres: w nagłówkach nadawcy spamu), np.

nadawca: kurs masaz tajski - X-Complaints-To: g...@g...com
nadawca: Natura - X-Complaints-To: u...@t...pl

http://www.wsp.krakow.pl/papers/use&spam.html

Krystyna
--
Dopiero w epoce komputerów ludzie stali się nieobliczalni. Jacek Wejroch