wypowiedzenie pracy

1. Data: 2006-08-03 09:25:52

Temat: wypowiedzenie pracy
Od: twiza <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy pracownikowi zwolnionemu przez pracodawce należy się wynagrodzenie
3-ch miesięcy?
Ile trwa zasiłek dla bezrobotnych pół roku, czy rok?

Twiza
--
...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

Montesquieu

2. Data: 2006-08-03 13:31:41

Temat: Re: wypowiedzenie pracy
Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza wrote:
> Czy pracownikowi zwolnionemu przez pracodawce należy się wynagrodzenie
> 3-ch miesięcy?
> Ile trwa zasiłek dla bezrobotnych pół roku, czy rok?

Czy to firma rodzinna?

--
Ewa
Hint: NTG

3. Data: 2006-08-03 13:34:34

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza wyklikał(a):
> Czy pracownikowi zwolnionemu przez pracodawce należy się wynagrodzenie
> 3-ch miesięcy?

Zależy ile lat przepracował jak powyżej 2 to wypowiedzenie jest 3 m-czne.
Okres wypoeidzenia moze s\zostać skrócony ale za pozostały czas należy się
ekwiwalent.

> Ile trwa zasiłek dla bezrobotnych pół roku, czy rok?

pół roku - rok trzeba przepracować by mieć prawo do nastepnego świadczenia

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
adres nadawczy to spampułapka - odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

4. Data: 2006-08-03 18:21:28

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 03 Aug 2006 11:25:52 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <i...@a...pl> i powiedziała:

> Czy pracownikowi zwolnionemu przez pracodawce należy się wynagrodzenie
> 3-ch miesięcy?
> Ile trwa zasiłek dla bezrobotnych pół roku, czy rok?

Zadaj to pytanie na pl.praca.dyskusje. NTG.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

5. Data: 2006-08-03 18:29:46

Od: twiza <i...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

zona alberta napisał(a):

> Czy to firma rodzinna?

nie

6. Data: 2006-08-03 20:48:41

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

twiza wrote:

> nie

a, to w takim razie *N*ic *T*akie*G*o się nie należy.

--
Ewa
reszta się nie zna

Ważne pytanie
Pralka dla 5-osobowej rodziny
[OT] doczekałam wreszcie :-)
Re: Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne
Choroba genetyczna w rodzinie a badania - pytanie moralne