wypryski po kosmetykach

1. Data: 2001-05-29 02:59:21

Temat: wypryski po kosmetykach
Od: "Beata" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie,
może ktoś mi podpowie jak wyleczyć wypryski, które pojawiły się
prawdopodobnie po uzyciu kosmetyku. Zreszta nie jestem pewna, bo żel
używałam na nogi, a wysypka pojawiła się na rękch, blisko ramion. Ma ona
postać drobnych, czerwonych krosteczek, niektóre są ropne.
Pozdrawiam
Beata

2. Data: 2001-05-29 08:32:55

Temat: Re: wypryski po kosmetykach
Od: <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> witam serdecznie,
> może ktoś mi podpowie jak wyleczyć wypryski, które pojawiły się
> prawdopodobnie po uzyciu kosmetyku.

He... He... Kiedyś kosmetyki testowaną na zwierzętach - zgadnijcie na kim teraz
testują??

*p*

3. Data: 2001-05-29 22:11:58

Od: "Iwonka" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <b...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> używałam na nogi, a wysypka pojawiła się na rękch, blisko ramion. Ma ona
> postać drobnych, czerwonych krosteczek, niektóre są ropne.
moze to wcale zadna reakcja po kosmetyku, skoro zupelnie nie ma miejscoweg odczynu
po pierwsze odstaw kosmetyk i zaobserwuj czy jest jakas poprawa.
czesto w tym miejscu co piszesz dochodzi do zap gruczolow potowych wiec moze to
raczej to.
a zreszta lepiej idz do dermatologa.
iwona

Re: Raz jeszcze salmonella w jajkach
rapacholin-czy mozna stosowac dluzszy czas
Re: Zagrożenia w SZPITALU
wyszczerbiony zab
trombocytopenia wrodzona