Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
sfeed.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
From: Roman Stachowiak <r...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.edukacja
Subject: Re: wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?
Date: Sat, 24 Oct 2009 21:43:04 +0200
Organization: TP - http://www.tp.pl/
Lines: 49
Message-ID: <hbvm03$fl0$2@nemesis.news.neostrada.pl>
References: <hbsrns$otn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbssc8$oqk$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbstue$q63$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbt29q$oqk$2@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbt5l0$ocj$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbt7us$2b7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbug0b$oqv$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbugro$sfn$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbujtq$rgr$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbukpt$rn8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbun5q$ek9$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbup9m$86u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbv3ar$btg$1@atlantis.news.neostrada.pl>
<hbv9fs$aci$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbvgcg$fn7$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbvihi$fl0$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hbvjo0$jn1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Reply-To: "romansta at wp pl"
NNTP-Posting-Host: fad36.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1256414019 16032 83.13.3.36 (24 Oct 2009 19:53:39
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Oct 2009 19:53:39 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
In-Reply-To: <hbvjo0$jn1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.edukacja:27083
Ukryj nagłówki
pawelj pisze:
>> Bo akurat zawsze oni będą do dyspozycji? A jak nie, to co?
> Bo lepsze jest sensowne działanie a nie działanie na oślep.
>>> Można stworzyć kółko i wykorzystać n-la z grupy w której brakuje.
>> Kto ma stworzyć to kółko? Dyrektor? I *zmusi* do jego prowadzenia
>> nauczyciela? To nie będzie sztuczne działanie?
> To lepiej nic nie zrobić i dać pieniądze bo średniej nie osiągnęli ?
>
A może zaproponować ludziom: mam X środków do podziału. Albo wszyscy
robicie jakieś kółka i podzielę to po równo, albo dam to wszystko tylko
tym, którzy się zdecydują. Gwarantuję, że znajdzie się przynajmniej
jeden, który zechce wziąć całą kasę za robotę, a nie jak proponujesz -
za friko.
>
>> To pomysł tego samego urzędniczyny, który cię szkolił?
> Naprawdę ważne czyj to pomysł? Bo jeżeli tak o mogę poszukać nazwiska
> gościa. Czy może ważniejsze że ów pomysł został zaakceptowany przez część
> kursantów?
>
Idioci.
>>> Naprawdę nie rozumiem skąd ten twój atak.
>>>
>> Ależ ja nie atakuję.
>> Zwracam tylko uwagę, że nie do końca rozumiesz pojęcie średniej.
>> Skoro akceptujesz pomysł dopłacania mniej zarabiającym by wyrównali do
>> średniej, to chyba mam podstawy by tak uważać.
> Nie akceptuję tego wariantu - skąd ten pomysł?
Bo cały czas próbujesz mnie do niego przekonać?
> Czy stąd, że o nim napisałem?- czy aby zbyt szybko nie wyciągasz wniosków?
>> A może pomysł by dopłacać wszystkim z grupy, która średniej nie osiąga tak
>> by *średnia* w tej grupie się podniosła, będzie lepszy?
> Wg mnie będzie lepszy.
>
Cieszę się.
> Któreś rozwiązanie trzeba wybrać jeżeli średniej się nie osiągnie.
> Bo chyba innego w tej chwili nie ma...
>
E tam... Nie masz pojęcia o inwencji samorządowców...
--
RomanS
______________________________
Ja zawsze mam rację.
Raz mi się wydawało, że nie mam racji, ale okazało się, że byłem w błędzie.
(G.J. Gigol)
|