Data: 2009-10-24 19:12:49
Temat: Re: wyrównanie art 30 kn - jak przygotowania?
Od: "pawelj" <p...@o...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
> Bo akurat zawsze oni będą do dyspozycji? A jak nie, to co?
Bo lepsze jest sensowne działanie a nie działanie na oślep.
>
>> Można stworzyć kółko i wykorzystać n-la z grupy w której brakuje.
>
> Kto ma stworzyć to kółko? Dyrektor? I *zmusi* do jego prowadzenia
> nauczyciela? To nie będzie sztuczne działanie?
To lepiej nic nie zrobić i dać pieniądze bo średniej nie osiągnęli ?
.
>
> To pomysł tego samego urzędniczyny, który cię szkolił?
Naprawdę ważne czyj to pomysł? Bo jeżeli tak o mogę poszukać nazwiska
gościa. Czy może ważniejsze że ów pomysł został zaakceptowany przez część
kursantów?
>
>> Naprawdę nie rozumiem skąd ten twój atak.
>>
> Ależ ja nie atakuję.
> Zwracam tylko uwagę, że nie do końca rozumiesz pojęcie średniej.
> Skoro akceptujesz pomysł dopłacania mniej zarabiającym by wyrównali do
> średniej, to chyba mam podstawy by tak uważać.
Nie akceptuję tego wariantu - skąd ten pomysł?
Czy stąd, że o nim napisałem?- czy aby zbyt szybko nie wyciągasz wniosków?
> A może pomysł by dopłacać wszystkim z grupy, która średniej nie osiąga tak
> by *średnia* w tej grupie się podniosła, będzie lepszy?
Wg mnie będzie lepszy.
Któreś rozwiązanie trzeba wybrać jeżeli średniej się nie osiągnie.
Bo chyba innego w tej chwili nie ma...
--
PawelJ
|