wysiek z cewki moczowej / odbytu?

1. Data: 2002-08-03 07:48:40

Temat: wysiek z cewki moczowej / odbytu?
Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich

Od wczoraj obserwuje wysiek ropny (bialawo-zoltawa maz (ropa)) z cewki
moczowej oraz od kilku dni z odbytu (widac przy oddawaniu kalu)...
Nie wiem co to jest a w sobote / niedziele w takim malym miasteczku jak
Gdansk nigdzie nie chca przyjac i kaza czekac do poniedzialku...

Co to moze byc? Co mozna zrobic czekajac do poniedzialku? Czy moze udac sie
wieczorem na ostry dyzur?

D.

2. Data: 2002-08-03 09:04:30

Temat: Re: wysiek z cewki moczowej / odbytu?
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dwach" napisał ...

> Od wczoraj obserwuje wysiek ropny (bialawo-zoltawa maz (ropa)) z cewki
> moczowej oraz od kilku dni z odbytu (widac przy oddawaniu kalu)...

> Co to moze byc?

Myślę, że kara boska za podszywanie się pod lekarza,
a dokładniej dr hab. medycyny.
http://groups.google.com/groups?q=g:thl4081216442d&d
q=&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&in
lang=pl&selm=9kr9tt%24sjn%241%40debian.vectra.pl

Mała Mi

3. Data: 2002-08-03 09:28:43

Od: "TomeK." <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

ale ta słodka Mała Mi Cie załatwiła gamoniu!!!!

pozdrawiam Małą Mi

4. Data: 2002-08-03 10:52:28

Od: "Dwach" <d...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale ta słodka Mała Mi Cie załatwiła gamoniu!!!!
>
> pozdrawiam Małą Mi

to chyba nie mnie tylko wujka, co nie znaczy ze Wasze odpowiedzi nie sa
odpowiedzia na moje pytanie...

d.

5. Data: 2002-08-03 11:30:05

Od: "Jarek Swierczyk" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czlowieku ! Cos ty tak sobie wkladal ???

6. Data: 2002-08-03 12:27:08

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dwach" napisał ...

> to chyba nie mnie tylko wujka

Wujek o takim samym nicku i adresie ...
Daruj sobie, bo tu już przestaje być śmieszne.

Mała Mi

7. Data: 2002-08-03 13:33:20

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dwach" napisał ...

> to chyba nie mnie tylko wujka,

Jeszcze jedno pytanie (taka jakaś dociekliwa dzisiaj jestem :-))

Czy tekst podpisany Dwach:

> Tak, tak... to wszystko mialo miejsce w 3miescie... a ordynator
> laryngologii
> szp. wojewodzkiego jest conajmniej niwychowanym prostakiem z
> komunistycznych
> czasow... i nie pytajcie oszczegoly...

jest Twój czy wujka (dr. hab. medycyny) ?

Mała Mi

8. Data: 2002-08-05 10:06:06

Od: "Dwach" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze jedno pytanie (taka jakaś dociekliwa dzisiaj jestem :-))
>
> Czy tekst podpisany Dwach:

> jest Twój czy wujka (dr. hab. medycyny) ?
>
> Mała Mi

a ma to jakies znaczenie w tytulowej sprawie?
pisalem do Ciebie na priv...
jak jestes diciekliwa to poszukaj pracy w agencji dedektywistycznej

zadalem pytanie... szkoda ze nikt nie odpowiedzial

d.

9. Data: 2002-08-05 11:42:34

Temat: Re: smutny los oszusta - było:[wysiek z cewki moczowej / odbytu?)
Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dwach" napisał ...

> pisalem do Ciebie na priv...

Tak - kolejną porcję bredni, których przytaczać
nie będą (bo to jednak było na priv), ale które
zainspirowały mnie do zadania pytania o inne Twoje
(bądź wyimaginowanego wujka) wypowiedzi.

> zadalem pytanie... szkoda ze nikt nie odpowiedzial

A liczyłeś na to, że ktoś odpowie gościowi,
który najpierw podaje się na dr. medycyny,
jakiś czas potem miesza z błotem wszystkich
spotkanych na drodze lekarzy, a na koniec
"wyskakuje" z tyleż obrzydliwym, co prawdopodobnie
wydumanym opisem problemu ?
Moja rada - kończ waść i wstydu (sobie !) oszczędź !

Z mojej strony EOT.
Jeżeli chcesz coś wyjaśnić, to proponuje na tych łamach,
bo bardzo nie lubię, jak mi ktoś na priv wyssane
z palca bzdury pisze.

Mała Mi

10. Data: 2002-08-05 13:41:41

Od: "Dwach" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Z mojej strony EOT.
> Jeżeli chcesz coś wyjaśnić, to proponuje na tych łamach,
> bo bardzo nie lubię, jak mi ktoś na priv wyssane

tabletki uspokajajace proponuje... tudziez wizyte u psychoanalityka... :)

pozdrawiam i zdrowia zycze

d.

prosba o rozpoznanie lekow
Kregoslup,Poznan, maly problem