prosba o rozpoznanie lekow

1. Data: 2002-08-03 07:17:59

Temat: prosba o rozpoznanie lekow
Od: "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dostalam dwa leki od dermatologa, jeden na pryszcze na twarzy, drugi na
polkola tworzace sie przy skorze glowy. Niestety nie dostalam zadnej kartki
od pani dermatolog i nie wiem ktory na co jest:( Po ulotkach niewiele sie
mozna zorientowac.
Mam nadzieje ze ktos pomoze:
Davercin oraz Lorinden (ten drugi moja mama rowniez dostala od innej lekarki
na swedzenie, ktora powiedziala ze on nie leczy tylko sprawia ze nie swedzi-
w takim razie czy on mi wyleczy na to na co jest?:) ) Dzieki.

2. Data: 2002-08-03 10:32:28

Temat: Re: prosba o rozpoznanie lekow
Od: "Mariusz Maksiński" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> napisał w wiadomości
> [...]
swedzi-
> w takim razie czy on mi wyleczy na to na co jest?:) ) Dzieki.

Davercin na pryszcze.
z tego wynika, że Lorinden na polkola tworzace sie przy skorze glowy.

3. Data: 2002-08-04 06:55:46

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
swedzi-
> w takim razie czy on mi wyleczy na to na co jest?:) ) Dzieki.

Lorindenu nie powinno stosoiwac sie na skore twarzy, natomiast na owlosiona
skore glowy tak.
I chyba wszystko jasne ?

Krzysztof Michalski

Kregoslup,Poznan, maly problem