wysoki puls

1. Data: 2004-06-11 12:51:20

Temat: wysoki puls
Od: "Miki-Mol" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

od kilku dni mierze sobie cisnienie, po tym, jak obudzilem sie i mocno
walilo mi serce.
ostatnie wyniki to:
121/76 p.114
134/90 p.101
147/88 p.97
118/71 p.103
115/63 p.96
132/78 p.111
135/84 p.100
teraz, siedzac przy komputerze od godziny, mam 121/79 p.97
ZTCW, to cisnienie jest przecietne, ale puls wysoki.
25lat/183cm/82kg
jakies sugestie?

pozdrawiam
Miki-Mol

2. Data: 2004-06-11 22:11:31

Temat: Re: wysoki puls
Od: sdh_h <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miki-Mol wrote:

> [...]
> teraz, siedzac przy komputerze od godziny, mam 121/79 p.97
> ZTCW, to cisnienie jest przecietne, ale puls wysoki.

palisz, bierzesz jakies leki? a moze jestes nerwowy? anyway: taki puls
jest podstawa by skonsultowac sie z lekarzem. norma to 60-70
(spoczynkowo. w aktywnosci fizycznej, emocjonalnej puls oczywiscie jest
znacznie wiekszy i jest to zupelnie normalne i nieszkodliwe)

3. Data: 2004-06-12 01:07:20

Od: "Miki-Mol" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

sdh_h wrote:

> palisz

nie, nigdy.

> bierzesz jakies leki

nie

> a moze jestes nerwowy?

jesli chodzi o "stresogenny" tryb zycia, to raczej tak, ale zeby 5 minut
po przebudzeniu, albo po pol godzinie lezenia i sluchania spokojnej muzyki
(www.sleepbot.com) ?

Miki-Mol

4. Data: 2004-06-12 14:02:50

Od: sdh_h <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miki-Mol wrote:

> [...]
> po przebudzeniu, albo po pol godzinie lezenia i sluchania spokojnej muzyki

no to ci napisalem - idz do lekarza. mozesz miec np jakies problemy
hormonalne albo inne - nie znam sie. jesli diagnostyka wykrze, ze ci nic
nie jest (czego zycze) to powinienes rozwazyc czy twoje problemy nie
maja podlozna nerwowego - nagormadzone problemy emocjonalne moge
prowadzic od roznych objawow somatycznych

pozdr

5. Data: 2004-06-13 09:03:10

Od: "news.tpnet.pl" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 121/76 p.114
> 134/90 p.101
> 147/88 p.97
> 118/71 p.103
> 115/63 p.96
> 132/78 p.111
> 135/84 p.100
> teraz, siedzac przy komputerze od godziny, mam 121/79 p.97
> ZTCW, to cisnienie jest przecietne, ale puls wysoki.
> 25lat/183cm/82kg
> jakies sugestie?
>
> Mam 19 lat i mam ten sam problem.Mój puls wacha sie w granicach od 110-145
a po 10 przysiadach nawet 170.Ciśnienie też mam za wysokie jak na mój
wiek.Rok temu byłam w szpitalu.Robiono mi EKG i ECHO serca ale wszystko było
o.k.Stwierdzili tylko tachycardie.W szpitalu obniżyli mi puls do 85,
ziołowymi mieszankami i Metocardem.Po wyjściu znowu tętno wróciło do dawnych
parametrów.Lekarze mówią, ze to na tle nerwowym inne przyczyny
wykluczyli(tarczyca,hormony...). Staraj sie unikać stresu, wiem że to trudne
bo mam z tym problem, a jak puls sie nie obniży to może Ty też powinieneś
odwiedzić lekarza??Może u Ciebie coś wykryją?
Pozdrowionka
Miss Sajgon

PREPARATY NATURALNE-SUPLEMENTY
nadmiar insuliny
grzybica na migdałach ?
chrupiące łokcie cd ... ortopedia
Programy medyczne - programowanie na zlecenie ...