Re: wzory na tasmy- POMOCY!!!!!

1. Data: 2003-09-26 06:59:36

Temat: Re: wzory na tasmy- POMOCY!!!!!
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, nie zauwazylam Twojego postu. Cos tam Ci wyslalam i szykuj skrzynke, bo
moze sie na wiecej innych motywow skusisz

Monika (Hannover)

1. Data: 2003-09-26 09:15:14

Od: "" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, nie zauwazylam Twojego postu. Cos tam Ci wyslalam i szykuj skrzynke, bo
> moze sie na wiecej innych motywow skusisz
>
> Monika (Hannover)
>
> "Jowita" <j...@u...com.pl> schrieb im Newsbeitrag

Monisiu, a mnie też możesz przysłać.
bardzo ładnie proszę.

Zabudżetowana na Jamen - nurka

1. Data: 2003-09-26 10:01:38

Od: "Monika" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, nie zauwazylam Twojego postu. Cos tam Ci wyslalam i szykuj skrzynke, bo
> moze sie na wiecej innych motywow skusisz
>
> Monika (Hannover)
>
> "Jowita" <j...@u...com.pl> schrieb im Newsbeitrag

Moniko, czy ja też mogę prosić, z góry dziękuję, skrzynka czeka puściutka.

Pozdrawiam imienniczka - Monika z Rybnika

1. Data: 2003-09-27 21:30:56

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" <m...@p...fm> schrieb im Newsbeitrag
> Moniko, czy ja też mogę prosić, z góry dziękuję, skrzynka czeka puściutka.
>
> Pozdrawiam imienniczka - Monika z Rybnika

Hallo Rybnik? Tu Hannover! - oproznic skrzynke! powtarzam: oproznic
skrzynke! odbior!

wirus koniec?
[xxx] Michael Powell na meilaodiy
moje robotki nr 7/2003