Re: wzwód

Data: 2005-04-18 14:09:42
Temat: Re: wzwód
Od: "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl>

> Duren to ty jestes do kwadratu, bez poczucia humoru zapatrzony w WZWOD

Bez chamstwa i epitetów poproszę! Za kogo się uważasz? Czy wiesz że takie
teksty dowodzą że nie masz nic do powiedzenia a gadasz dla samego gadania?

Chłopak zapytał o wzwód i Twoje idiotyczne komentarze na temat biedy są
nikomu nipotrzebne.

Czy mój brak poczucia humoru objawia się tym że nie wybuchąlem smiechem po
przeczytaniu Twojej odpowiedzi na post Marcina?

Czy może sam wzwód Marcina jest taki przezabawny? Boki zrywać Dario.

Pozdrawiam

Seco

Ps. Nikt tu nikogo pod pistoletem nie zatrzymuje Dario...
Przez pewien czas Tu Cię nie było i nikt się nikogo nie czepiał.
Az do teraz... Szkoda..