Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety

101. Data: 2009-12-28 15:31:19

Temat: Re: Życzenia świąteczne - poruszajace serce zakochanej kobiety
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 28 Dec 2009 14:17:50 +0100, tren R napisał(a):

> co za czasy, na wszystko trzeba mieć licencję!

Licentia poetica.
--

Ikselka.

102. Data: 2009-12-28 15:33:48

Temat: Re: ?yczenia ?wi?teczne - poruszajace serce zakochanej kobiety
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:
> Ot prosta scenka:
>
> Drugi dzie? ?wi?t Bo?ego Narodzenia.
> On i ona, wtuleni w siebie, powoli nadchodzi ranek, nagle on wyznaje:
> "Tak naprawd?, to Ci nie ufam, nie potrafi? Ci zaufa?, jest w Tobie co?
> niepokoj?cego, nie kocham Ci? - przecie? wiesz jacy s? faceci..."
>
> Co w takiej chwili my?li on, a co my?li ona?

Masz po katolicku sprane usposobienie i twoje ciało nie jest gotowe do
przyjmowania dawek rozkoszy i jednocześnie dawania tej rozkoszy, więc
bodźce był za słabe i facet się znudził. Powinnaś zmienić
usposobiecie, być hmmmmm.... bardziej otwarta;)
___________________
. Badania wskazują, że osoby o wysokim natężeniu poszukiwania nowości
dążą do tego, aby mieć wielu partnerów i różnorodne doświadczenia. Z
kolei osoby o niskim poziomie poszukiwania nowości mają bardziej
ograniczone i tradycyjne doświadczenia, postrzegają
seks jako wyraz przywiązania. Co ciekawe, badania prowadzone na
osobach w związkach małżeńskich wskazują na zbliżone natężenie
poszukiwania nowości u partnerów i na silny związek między natężeniem
tej cechy u danej pary a satysfakcją seksualną małżonków. Osoby o
wysokich wynikach częściej uprawiają

seks oralny, próbują wielu pozycji. Swing może być dla nich wejściem
na wyższy stopień seksualnego eksperymentowania - formą poszukiwania
ekstremalnej nowości.
Poligamiczni z natury?
Seks grupowy nie jest wynalazkiem współczesnych, znudzonych małżeńską
alkową kochanków. Czytamy o nim już w literaturze antycznej (por.
,,Antyczna historia seksualnej rewolucji", s. 42), bowiem człowiek ze
swej natury jest istotą poligamiczną. Dr Michael Hammer, genetyk z
University of Arizona, twierdzi, że zawdzięczamy to pochodzeniu od
poligynicznych małp naczelnych. Rzeczywiście, poligynia - sytuacja,
gdy niewielu mężczyzn ma wiele partnerek - to najpopularniejsza forma
poligamii. Naukowcy zwracają uwagę, że w większości społeczeństw
występuje jakaś forma poligamii. Bo przecież, mimo że mężczyźni
oficjalnie nie mogą mieć wielu żon, to i tak współżyją w tym samym
czasie z różnymi kobietami i mają z nim dzieci. Antropolodzy wskazują
wręcz, że poligamia jest mniej lub bardziej dopuszczalna aż w 83
procentach społeczeństw!
W polskiej kulturze seks kojarzony jest zwykle jeśli nie tradycyjnie -
z małżeństwem, to przynajmniej ze stałym związkiem. Co prawda niekiedy
swobodne zachowania seksualne były tolerowane, ale raczej wśród
przedstawicieli wyższych warstw społecznych. Badania prof. Zbigniewa
Izdebskiego wskazują, że nasze postawy odnoszące się do sfery seksu są
w znacznej mierze kształtowane przez naukę Kościoła.

http://charaktery.eu/artykuly/Milosc-Przyjazn-i/499/
Swingujacy-seks-/2/

103. Data: 2009-12-28 15:53:32

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> to wie tylko on sam. mam nadzieję :)

naraziłeś?
ten anonim nawał mnie anonimem, no to stałem się anonimem, tak jak on.
nie rozumiem co wam teraz nie pasuje?

--
uwaga na fałszywego tren'Ra :)
prawdziwy, jedyny i niepowtarzalny tren R nadaje z podwarszawskiej

cqd31.neoplus.adsl.tpnet.pl

zaś drugi tren R, czyli dawny sender, nadaje z różnych IP, które po
wpisaniu np tutaj

http://www.all-nettools.com/toolbox/smart-whois.php

są opisywane jako coś takiego np:

58.214.5.160 - 58.214.5.175
wuxi Yuanjie Network Technology Co.ltd
Wuxi City
Jiangsu Province

a dla wszystkich dedykuję:

http://www.youtube.com/watch?v=9qWBWKaur5g

:)

104. Data: 2009-12-28 17:49:52

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> w świetle takich informacji muszę chyba jednak cofnąć wszystko, co zostało
> napisane do tej pory.
> facet musi być zdecydowanie upośledzony, że podlazł w ogóle do takiej
> świni.
>
> --
> http://www.lastfm.pl/music/Tu+i+Teraz/16+Minut

Spierdalaj!!! Knurze!!!

105. Data: 2009-12-28 17:57:21

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

Magdulińska wrote:
> [...]

Izdebskiego wskazują, że nasze postawy odnoszące się do sfery seksu są
w znacznej mierze kształtowane przez naukę Kościoła.

Napisałbyś coś mądrego... a nie takie niedorzeczności - nawet mi sie nie
chce tego czytać...
Sam jesteś sprany. Typowy samiec fiutomózgi.

106. Data: 2009-12-28 18:03:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska wrote:
> [...]
> z ma??e?stwem, to przynajmniej ze sta?ym zwi?zkiem. Co prawda niekiedy
> swobodne zachowania seksualne by?y tolerowane, ale raczej w?r?d
> przedstawicieli wy?szych warstw spo?ecznych. Badania prof. Zbigniewa
> Izdebskiego wskazuj?, ?e nasze postawy odnosz?ce si? do sfery seksu s?
> w znacznej mierze kszta?towane przez nauk? Ko?cio?a.
>
> http://charaktery.eu/artykuly/Milosc-Przyjazn-i/499/
Swingujacy-seks-/2/

> Napisa?by? co? m?drego... a nie takie niedorzeczno?ci - nawet mi sie nie
> chce tego czyta?...
> Sam jeste? sprany. Typowy samiec fiutom?zgi.

No wiesz jeśli po katolicku leżysz jak kłoda, to przynajmniej dla mnie
jest denerujące, bo nie mam rekcji zwrotnej, to po prostu
zezwierzęcenie, więc też bym się niepewnie poczuł z katoliczką, coś w
rodzaju =przegram swoje życie.

107. Data: 2009-12-28 18:45:51

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
s.googlegroups.com...

Magdulińska wrote:
> [...]

jest denerujące, bo nie mam rekcji zwrotnej, to po prostu
zezwierzęcenie, więc też bym się niepewnie poczuł z katoliczką, coś w

Powiem wprost.
Jesteś głupi i idź na drzewo.

108. Data: 2009-12-28 20:33:12

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:

> Spierdalaj!!! Knurze!!!

tym razem ci sie upiekło,
ale następnym bez podbitego oka się nie obejdzie.
masz to jak w banku ;-)

109. Data: 2009-12-28 21:09:03

Od: "Magdulińska" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> neostrady i ma np takie IP:
>
> cqd31.neoplus.adsl.tpnet.pl
>

> zaś drugi tren R, czyli dawny sender, nadaje z różnych IP, które po

O TY!!... damski bokser na dodatek.

110. Data: 2009-12-28 21:12:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Magdulińska pisze:
> Użytkownik "tren R" <t...@n...sieciowy> napisał w wiadomości

> O TY!!... damski bokser na dodatek.

damy nigdy nie słyszą takich słów jak ty słyszałaś i sama stosujesz.
ale bez obawy, trafisz na swojego pastucha i jego kostur, świnio ;-)

--

Zaginiona Iza
Odwilż
DO AISZY...