Re: [z cyklu: oczekiwania wzgl?dem T?] chandra

From: "j...@j...biz" <j...@j...biz>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: [z cyklu: oczekiwania wzgl?dem T?] chandra
Date: Mon, 30 Jun 2003 10:46:46 +0200

On Thu, 26 Jun 2003 20:52:05 +0200, "kolorowa" <v...@i...pl>
wrote:

>Użytkownik <j...@j...biz> napisał w wiadomości

>Myślę, że to wyjdzie na zdrowie wszystkim zainteresowanym. Ale to dygresja.
>Mnie ciekawi, skąd wyciągnąłeś wniosek, że w tym wypadku ten okazjonalny
>prezent jest "podstawowym albo bardzo
>waznym wyznacznikiem tego, czy facetowi zalezy na kobiecie"?
>IMO jest w tym wypadku raczej podsumowaniem. Ale to też tylko domysł.

Dyskutowanie, czy to jest "wniosek" czy "podsumowanie" wydaje
mi sie dosc akademickie - patrzac praktycznie, jak oceniasz
waznosc (czy "proporcje") tych cholernych prezentow w zwiazku
tak, jak przedstawiaja to niektore nieprzyjemne dyskutantki?

Dla mnie to jest ewidentne: bardzo wazne, niemalze beda ciezko
sfrustrowane, jak tych prezentow nie bedzie.

Jesli taki wniosek/podsumowanie jest nieprawidlowe, prosze pokazac mi,
jak i dlaczego.

>O, jaka nieprzyzwoita!;))) Jak się ma 40 lat, to się co najwyżej można razem
>w telewizor pogapic, ewentualnie wybrać do filharmonii, ale bez żadnego
>obściskiwania ani szeptania do ucha. Dystyngowanie i w odpowiedniej
>odległości od siebie. I rączki na kołderkę;)))

Nie, ale te sama "tresc" przeciez wlewa sie wtedy w nieco inne i
bardziej dojrzale "formy". Jakby na to nie patrzec, zachowanie
tej pani bylo idiotyczne.

Nie wydziwiaj, to ucieczka od problemu. Dziecinada.

>Bo lubię;->
>A propos kłamania - napisałeś dosłownie tak:
>"Okolicznosci troche
>dramatyczne: trzydziestka, pewna "cezura" jak by nie bylo, malzenstwo,
>maz z butelka wina, placz zony, byc moze uraza meza."
>Że nie sama trzydziestka, to może i mozna się domyślić. Ale co ona ma w
>ogóle do okoliczności dramatycznych?

To, ze jest jasne, dlaczego bylo kilka godzin placzu. W koncu
nie kazde urodziny koncza sie czyms takim (z okna przez piec
godzin slychac placz kobiety, pod oknem - "co to?", "a nic, to
tylko Jolka ma urodziny"). Jezeli to malzenstwo przezywa jakies
problemy, to dla ludzi w tym zwiazku jest to TROCHE dramatyczne,
nie wydaje ci sie?

..define the riddles of my mind
nothing is really as it seems