[z cyklu: oczekiwania względem TŻ] chandra

201. Data: 2003-06-19 13:28:29

Temat: Re: [z cyklu: oczekiwania względem TŻ] chandra
Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@j...biz> napisał w wiadomości
news:ddt2fv4nkr8s0oo0ih82aph4n1k1d2o1gh@4ax.com...
> empatii i zrozum, ze dla faceta takie rzeczy same w sobie
> generalnie nie maja zadnego znaczenia albo bardzo slabe
> znaczenie. Tyle.

Nie generalizuj, facet!

puchaty

202. Data: 2003-06-19 13:41:11

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to prowadz je sama i krzyzyk na droge. Predzej umowilbym sie
> z koza niz z toba.

Przychodzisz tutaj i obrażasz!

Chyba masz "w tym temacie" jakiś problem, skoro budzi aż tyle twoich emocji.
Mimo wszystko to nie tłumaczy twoich personalnych ataków.
Jeśli chcesz się z nami podzielić swym bólem, zrób to, proszę,
w innej formie.

puchaty

--
"Mózg jest zanurzony w spermie zatem jak będziesz się
namiętnie masturbować to zwoje ci się zasuszą i się zaczną telepać :)

203. Data: 2003-06-19 16:54:59

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@p...onet.pl-----USUN-TO>
napisał w wiadomości
edu.pl...
<a...@o...pl> wrote:

> Jak dla mnie dużo prościej jest zapanować nad sobą, niż pamiętać wszystkie
> daty, które ponoć mam pamiętać.
> Choć wyobrażam sobie, że dla kogoś może być zupełnie odwrotnie.

Jakby zapisanie w telefonie miało pomóc w zapanowaniu nad emocjami to na
pewno niejedna by to zrobiła. Czy to taka przyjemność nie panować nad
sobą??? Nie wie ten kto nie ma takiego problemu i ocenia innych.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

204. Data: 2003-06-19 16:54:59

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

205. Data: 2003-06-19 17:08:12

Od: "Ania K." <ania-kwiecien(wywalto)@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@j...biz> napisał w wiadomości

> Zwyczajnie. Taki bzdet nie ma dla niego znaczenia.

Ale chyba w związku dwojga ludzi nie chodzi o to co nie ma dla mnie
znaczenia, ale co dla drugiej strony ma znaczenie.
Jak TŻ nie lubi cynaderek to przecież nie powiem Mu, że to dla mnie nie ma
znaczenia tylko po prostu ich nie będę robić. Tak przynajmniej ja
funkcjonuję w naszym związku. Zresztą TŻ też.

> Np. do tej
> pory nie moge zapamietac, kiedy mam imieniny (jak ktos
> mi sklada zyczenia, to robie wielkie oczy - musze przypominac
> sobie, o co mu chodzi). Staram sie pamietac o rodzicach, ale i tak
> czesto zapominam. Chyba wpisze do komorki.

Wpisz wpisz, bo może to dla nich ma znaczenie. Czy to takie straszne komuś
sprawić przyjemność?

> Szczerze mowiac, te okazje generalnie mnie nie obchodza.
> Mam je gleboko. Robie to tylko ze wzgledu na innych ludzi,
> bo na cos takiego dziwnego zwracaja uwage.

Ano widzisz. Na pewno Ty też zwracasz uwagę na coś co dla innych może być
dziwne.

> Ale raczej
> trudno zmuszac sie bez przerwy do pamietania o czyms, co dla mnie
> nie ma zadnego znaczenia - czy mam bez przerwy pamietac i
> sprawdzac co kilka godzin "o, ktos moze miec dzisiaj
> imieniny/urodziny/jakas okazje". Czy tego oczekujesz?

Od Ciebie akurat niczego nie oczekuję
Poza tym wpisując do komórki ona sama Ci przyponmi, więc nie musisz
sprawdzać co kilka godzin.

> Nie ma, nic w tym zlego - dopoki jest prawda, generalizacja
> jest OK.

Polemizowałabym.

> No to sama tez zastosuj.

A kto powiedział, że nie stosuję? Na pewno DUŻO łatwiej byłoby powiedzieć,
że kobiety tak mają i osiąść na laurach.

> Miejze troche tej oslawionej kobiecej
> empatii i zrozum, ze dla faceta takie rzeczy same w sobie
> generalnie nie maja zadnego znaczenia albo bardzo slabe
> znaczenie. Tyle.

No i znowu generalizowanie.
Otóż wyobraź sobie, że są faceci, którzy zwracają na takie rzeczy uwagę i
jest dla nich ważne żeby sprawiać drugiej stronie przyjemność. Sami zresztą
też lubią żeby działało to w ich stronę.

--
Pozdrawiam serdeczniasto
Ania >:-)<O<

206. Data: 2003-06-19 17:38:30

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Żeby

> Na zasadzie "jak nie wiesz, to ci nie powiem".
>
> Nie chodzi o wyrazne okreslenie, ale o jasne wypowiedzenie, o co
> chodzi, a nie oczekiwanie "domyslania sie".

Chyba nie bardzo o to chodzi - inaczej kiedy mąż trochę wcześniej, dopytuje
się, co chciałabym ew dostać - i bardzo mnie to urządza, bo na ogół mam coś
extra na oku, albo zaskakuje mnie własnym pomysłem - przy czym zdążył już
przez te parę lat wywiedzieć się, co mnie ucieszy.
A inaczej, gdybym musiała upominać się o prezenty w ogóle np. z okazji
urodzin.

Nikt tu nie ma pretensji do sytuacji, gdy ktoś "przyjmuje zamówienie na
prezent" - bo to jest właśnie to dopytanie i okazanie zainteresowania (a nóż
uda się spełnić jakieś marzenie), a są pretensje o prezenty na "odwal się".
Czyli np. kupienie niepijącej alkoholu., albo ignorowanie czyjegoś święta w
ogóle, bo niby nie ma się głowy do pierdół typu urodziny TŻ.

Czy byłoby Ci przyjemnie gdyby sytuacja wyglądała tak, że masz urodziny i
wiesz że nic nie dostaniesz, jeśli nie powiesz - jutro przynieś mi prezent,
albo dostaniesz jak zwykle symboliczną parę najtańszych skarpet, których
wiadomo że nie nosisz, bo Ci się w nich nogi pocą?

Sowa

207. Data: 2003-06-19 17:57:35

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka wrote:
> Polecam wpisanie boniedydy do KF i odfiltrowanie jej wszystkich
> wiadomości,
> grupa nic a nic nie traci na treści, za to znacznie zyskuje na
> poziomie
> dyskusji. A spokój własnej duszy jej bezcenny.

IMO potwierdza się w tym poście zasada:
gdy dyskutant wymienia argumenty, ten, który zostanie
wymieniony na końcu będzie dla niego najważniejszy.
Bo wszystkie argumenty nad nim to IMO nieprawda.

puchaty

208. Data: 2003-06-19 18:15:49

Od: "j...@j...biz" <j...@j...biz> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 14:28:24 +0200, "boniedydy"
<b...@z...pl> wrote:

>U?ytkownik <j...@j...biz> napisa? w wiadomo?ci

>Nie mam zamiaru anga?owa? sie w pyskówki, a jak masz ze mn? problem, to
>wrzu? mnie do KF, wtedy nie b?dziesz widzia? "zatruwania grupy" ?alami do
>m??czyzn.

Wole polemizowac z takimi jak ty.

--
"> > No tak, tylko ?e Justsingle nie lubi i m?? chyba powinien by? ju?
zd??y?

> Nie prosciej powiedziec? Komunikacja to podstawa.

No wiesz, za?o?y?am, ?e ju? dawno mu to powiedzia?a, i to nie raz,
wi?c
powinien pami?ta?. Je?li jednak nie powiedzia?a, a w towarzystwie m?z
nie
mia? jeszcze okazji tego zobaczy?, to faktycznie najwyzszy czas, ?eby
nadrobi? zaleg?o?ci komunikacyjne.
--
(znaczy - maz domyslnie, z definicji musi miec "zaleglosci
komunikacyjne" - a nie akurat kobieta, ktora jak sama pisze,

--
> "spodziewa?am si? czego? z tej okazji - kwiatka? drobiazgu?"
> - no wi?c czego tak konkretnie? Wiemy ju?, ?e wino na pewno jest beee.
> Kwiatek i drobiazg ze znakami zapytania te? nie daj? nam do zrozumienia,
?e
> by?yby po??danym prezentem. Co zatem co zadowoli?oby Justsingle tak
naprawd??

Domniemywam, ?e co?, czego obmy?lenie wymaga?oby od m??a nieco trudu,
?eby
wydedukowa? preferencje ma??onki. Ale to tylko moje przypuszczenie :)

boniedydy
--

Znowu to samo.

Oczywiscie, generalnie kryjesz sie z tym albo mitygujesz. Ale nie
oszukuj, ze tak nie jest, inaczej sporo osob nie polemizowaloby
z toba (Nixe, Zboczek, etc). Jedzie od ciebie niechecia/pretensjami
do mezczyzn na kilometr.

Z opisanej sytuacji jasno widac, ze ta kobieta w malzenstwie ma
jakis problem, albo malzenstwo w ogole. boniedydy DOMYSLNIE
wine zwala na meza: przyjmuje postawe, z ktorej generalnie wynika, ze
jest to psi obowiazek faceta pamietac o kazdej rocznicy (super,
swietnie - od razu mam ochote sprobowac pamietac o urodzinach mojej
dziewczyny, zamiast wyrazu milosci cos jak szorowanie podlog, sama
radosc), bo pamieta, ze placi rachunki (a jak sprobuje zasugerowac
ktos, ze boniedydy ma jakies obowiazki, to wyladuje w rurze
kanalizacyjnej). Nawet jak zapamieta i przyniesie wino zamiast
czegos tam, to tez winny, bo nie utrafil w niewypowiedziane
preferencje (wniosek: jakby "obmyslil z wystarczajaca iloscia
trudu, to wydedukowalby preferencje"). Jak cos jest zle, domyslnie
winny jest maz/chlopak (to ma nawet nazwe w psychologii -
projekcja).

Generalnie: zero zyczliwosci i wyrozumialosci w stosunku do ludzi
w ogole, "ujemnie" (niezyczliwosc i niewyrozumialosc) w stosunku
do mezczyzn.

209. Data: 2003-06-19 18:15:51

Od: "j...@j...biz" <j...@j...biz> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 14:37:49 +0200, "boniedydy"
<b...@z...pl> wrote:

>U?ytkownik <j...@j...biz> napisa? w wiadomo?ci

>Mój samorodny proroku. Odczep si? uprzejmie ode mnie i od mojego ?ycia, któe
>jest wystarczaj?co satysfakcjonuj?ce.
>Zajmij si? sob? i swoja postaw?.
>Je?eli "zostanie sam?" rozumiesz przez "niezadawanie sie z osobami o twoim
>sposobie dyskusji", to masz ca?kowit? racj? - nie trac? czasu dla osób,
>które bawi? si? w poni?anie dyskutantów (np. poprzez porównywanie ich do
>kozy)

Nie porownalem cie do kozy, tylko stwierdzilem swoje preferencje
(ktore, wierze, podzieliloby wielu mezczyzn w stosunku do kobiety
o takiej postawie jak twoja) a propos randki z toba albo z koza.

>zamiast prowadzenia rzeczowej dyskusji.

Nie bredz glupot. Napisalem sporo _na temat_, tylko ty
to ignorujesz, a potem piszesz, ze nie bylo: zamiast
skupic sie na opisywanym problemie, sciagasz dyskusje
zupelnie niepotrzebnie w obwinianie (akurat meza).
Problem jest ciekawy, a ty go splycasz.

>Nie zadaj? si? te? z osobami,
>które jak ty kompensuja sobie jakie? kompleksy atakowaniem osób, ktore mog?
>spokojnie zignorowa?.

Ale ja lubie walczyc (slownie oczywiscie) z takimi jak ty: niby
dlaczego takie pelne jadu wypowiedzi w stosunku do mezczyzn
jak twoje maja byc tolerowane w kulturze?

>W zwi?zku z powy?szym jeszcze jedna twoja wycieczka
>osobista w moj? stron?, a ci? skilluj?, bo nie chce mi si? tego czyta?.

Alez prosze.

210. Data: 2003-06-19 18:15:55

Od: "j...@j...biz" <j...@j...biz> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Jun 2003 14:55:10 +0200, "kolorowa" <v...@i...pl>
wrote:

>Użytkownik <j...@j...biz> napisał w wiadomo?ci
>
>IMO koza wolałaby skoczyć do Wisły.
>Nie wrzucam Cie do KF, bo nikogo nie wrzucam. Je?li jednak zamierzasz cały
>swój potencjał intelektualny angażować w wyszukiwanie odgrzewanych
>obraĽliwych okre?leń (bo na oryginalne tego potencjału też juz chyba nie
>starcza...), to musisz się liczyć z tym, że przestaniesz być partnerem do
>dyskusji, a odpowiadać Ci będ? tylko mocno wkurzone jednostki.

Sorry, ale denerwuja mnie takie "dyskutantki". Watek czytalem
z ciekawoscia do momentu, gdy boniedydy nie wlaczyla sie
ze swoim obwinianiem zamiast probowac zrozumiec problem.

wakacje dla dzieciakó-naprawdę swietna okazja:)
mam 18 miesięcy i dzięki Tobie nadal będę żył- pomóżcie
polecam wczasy dla dzieci w góach w wakacje
Zmiana nicka
[OT] Ankieta