z czego gesty żywopłot w ogrodzie naturalnym

11. Data: 2010-09-30 11:18:44

Temat: Re: z czego gesty żywopłot w ogrodzie naturalnym
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 30 Sep 2010 12:56:22 +0200, mirzan napisał(a):

> Mam aktinidie na płocie,zachowują się całkiem przyzwoicie,lepiej niż winorośl.
> Nie rozłażą się tak daleko,owocują,nie zjadają owoców latajace szczury,które
> czsem nazywane są szpakami.
> Pozdrawiam.mirzan

Tylko ze trudno w sklepie ogrodniczym ustalić płeć kupowanego krzaczka - a
musi być choć jeden zapylacz, znaczy "chłopiec", bo one są dwupienne...

12. Data: 2010-09-30 11:30:36

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko ze trudno w sklepie ogrodniczym ustalić płeć kupowanego krzaczka - a
> musi być choć jeden zapylacz, znaczy "chłopiec", bo one są dwupienne...

Można jeszcze kupić u fachowca,któty ma obojnaki,czyli u mnie.Ale dopiero
wiosną,bo sadzonki wyszły,a nowe jeszcze nie przyszły,czyli nie zrobiły się.
Pozdrawiam.mirzan

I NIKT...
Jesienne widoki...
Co z tymi różami
Kerb 50 WP - Małopolska gdzie?
Re: Jak długo utrzymuje się Roundup w glebie?