z czego składa się hermetyczny układ chłodniczy?

1. Data: 2004-08-11 10:22:56

Temat: z czego składa się hermetyczny układ chłodniczy?
Od: "marek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy istniej orzecznictwo w zakresie wskazania części z jakich sklada sie
hermetyczny uklad chlodniczy w chlodziarko zmarazarce? Czy wewnetrzna sciana
chlodziarki, na której skrapla sie woda stanowi czesc tego ukladu? Jezeli
sciana ta pekla, a w gwarancję mam na agragat chlodniczy i cała hermetyczna
instalacje chlodnicza, to czy moge sie ubiegac o usuniecie wady w ramach
gwarancji? Producent chlodziarko - zamrazarki (gwarant) twierdzi, ze to nie
jest czesc hermetycznego układu chlodniczego...

1. Data: 2004-08-11 18:50:51

Od: "Marvin" <_...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
nie
> jest czesc hermetycznego układu chlodniczego...

Wg mnie jest. Jest to część parownika który fizycznie jest zamocowany z
drugiej strony.
Ale firma (Whirlpool?) pewnie sie z tym nie zgodzi i trzeba sie będzie
sądzić.
M.

1. Data: 2004-08-12 11:26:30

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Wg mnie jest. Jest to część parownika który fizycznie jest zamocowany z
> drugiej strony.
> Ale firma (Whirlpool?) pewnie sie z tym nie zgodzi i trzeba sie będzie
> sądzić.

Wlasnie sie nie zgadza... eh...co ja mam robic?

1. Data: 2004-08-12 14:06:41

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marek <m...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
nie
> jest czesc hermetycznego układu chlodniczego...

Oczywiście, że nie jest. Nawet gdyby była to żadna pociecha bo koszt szafy
jest zbliżony do ceny nowej lod, a na przedłużonej gwarancji firma extra-
grand-lux-torpedo pokrywa tylko koszt robocizny. Jak widzisz, nic nie
straciłeś:)

1. Data: 2004-08-12 14:11:46

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

zayzayer <z...@g...pl> napisał(a):

> [...]
> jest zbliżony do ceny nowej lod, a na przedłużonej gwarancji firma extra-
> grand-lux-torpedo pokrywa tylko koszt robocizny. Jak widzisz, nic nie

Przepraszam Whirlpoola. Pomylilem się. Jest odwrotnie, Whirlpool zwraca za
części, a klient pokrywa koszt robocizny i dojazdu.

kuchnia - prosba o rade
Sprzedam materiały budowlane [28238]
Kabina Pabolo1 KABI - rozbita szyba
Ślady na wykładzinie