z filmu

1. Data: 2002-01-29 17:23:18

Temat: z filmu
Od: "nina" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Grupowiczow
mam prosbe. Czy ktos z Was dysponuje przepisem na (pisze jak slysze)
rikatani quatro fromadzi :))
potrawa pochodzi z filmu Tequila Sunrise z Russelem i Gibsonem.
Będe wdzieczna za wszelkie mozliwe przepisy :)))
pozdraiwam
nina

1. Data: 2002-01-29 17:47:02

Temat: Re: z filmu
Od: "nina" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> : 40 ml tequili, 10 ml grenadiny, 100 ml soku pomarańczowego.
> Sposób podania : Do wysokiej szklanki wrzucić lód, wlać tequilę
> i sok. Powoli wlać grenadinę, gęsty syrop osiądzie na dnie.
> Podawać niewymieszane. Zamieszać przed wypiciem.
> Źródło : Dodatek do Gazety Wyborczej - Wysokie Obcasy, 30 grudnia 2000.

Dzieki, to serio to?
takie proste :)
pozdrawiam
nina

1. Data: 2002-01-29 17:47:21

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-01-29 17:53:53

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nina" <n...@i...pl> wrote:

>Dzieki, to serio to?
>takie proste :)

..a to by trzeba spytać Gibsona i jego kolegę ale według norm
chyba to...:)

AgataW.

1. Data: 2002-01-29 17:56:33

Od: "katarzyna sornat" <k...@p...net> szukaj wiadomości tego autora

AgataW wrote in message ...

>..a to by trzeba spytać Gibsona i jego kolegę ale według norm
>chyba to...:)

nina pytala o przepis na potrawe z czterema serami (tyle zrozumialam po
wlosku), a nie o Tequila Sunrise:-)))
katarzyna

1. Data: 2002-01-29 18:43:13

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"katarzyna sornat" <k...@p...net> wrote:
>nina pytala o przepis na potrawe z czterema serami (tyle zrozumialam po
>wlosku), a nie o Tequila Sunrise:-)))
>katarzyna

ale numer, no pewnie ze tak....a ja głupia Tequila Sunrise,
dobrze że jej przepisu na Gibsona nie dałam....

AgataW chylę czoła i mówię "nie" mojej głupocie

1. Data: 2002-01-29 19:14:02

Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"nina" <n...@i...pl> wrote:

>Witam Grupowiczow
>mam prosbe. Czy ktos z Was dysponuje przepisem na (pisze jak slysze)
>rikatani quatro fromadzi :))

Errata -

1. Idiotycznie odczytałam pytanie - Rigatoni - czyli dośc
krótkie rurki makaronowe i dośc grube

Rigatoni ai 4 Formaggi [Rigatoni with four Cheeses]
12 ozs rigatoni
2 T butter
4 ozs Bel Paese cheese, shredded [1 Cup]
4 ozs Fontina cheese, shredded [1 Cup]
2 ozs Gorgonzola cheese shredded [1 1/2 Cup]
1 C whipping cream
Grated Parmesan cheese
Ground Pepper [optional]
Cook pasta according to directions. Meanwhile in saucepan melt
butter. Add first three cheeses stirring till melted. Blend in
cream. Place pasta on large plate; add sauce, tossing gently
to coat. Sprinkle with Parmesan cheese and ground pepper. Serve
at once. Serves 4-6 servings

1. Data: 2002-01-29 19:19:17

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Podawać niewymieszane. Zamieszać przed wypiciem.

> nina pytala o przepis na potrawe z czterema serami (tyle zrozumialam po

Ha ha haaaa

Rigatoni quatro formaggi - makaron rurki z sosem z czterech serow.
Przepisu nie mam, ale poszukam.
MB

1. Data: 2002-01-29 19:30:11

Temat: Re: z filmu/przepis na rigatoni z 4 serami
Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

AgataW wrote:
> [...]
> cream. Place pasta on large plate; add sauce, tossing gently
> to coat. Sprinkle with Parmesan cheese and ground pepper. Serve

No i prosze, szukac nie musze, moge najwyzej przetlumaczyc, choc jest
blad w oryginale:

340 gr suchego makaronu rurki o przekroju 1 cm
2 lyzki masla
110 gr lub 220 ml startego Bel Paese
110 gr lub 220 ml startego Fontina
55 gr lub 110 ml startego Gorgonzola (wyzej jest blad - 2 oz nie moga
byc 1 i 1/2 cup, tylko 1/2 cup)
220 ml smietanki
Starty parmesan
zmielony pieprz

Ugotowac makaron wedle instrukcji. Roztopic maslo w garnuszku, dodac
pierwsze trzy sery i mieszac, az roztopione. Dodac smietanke, wymieszac.
Umiescic makaron na talerzach, polac sosem, popieprzyc, posypac
parmezanem. Podawac natychmiast.
MB

1. Data: 2002-01-29 19:36:49

Od: "nina" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rigatoni quatro formaggi - makaron rurki z sosem z czterech serow.
> Przepisu nie mam, ale poszukam.

bardzo Cie prosze:)) poszukaj, :)))))))
pozdr
nina

Canelloni
Remanent - cd. czyli wnioski po artykule R. Maklowicza
Remanent w szufladzie i sałatka na zimę (P)
Pomysł na sos do ryb - generalnie słodki (P)
Karczek po krolewsku a'la CZS