Re: z kim..?

Data: 2000-01-05 18:04:02
Temat: Re: z kim..?
Od: g...@c...pl (Henryk Galuhn)

"Axel D." wrote:

> moze dziwczyna jest po prostu niska.
> mala to nie zawsze znaczy "mloda".
>
> axel d.

A moze poprostu ma taki nick, zeby wziasc wszystkich na litosc. Teksty
jej listow tez nie porazaja glebia:
>cio wam sie stalo..?
>nie piszecie...
>tak jakos cicho...

Naliczylem jeden sensowny list (w watku o samobojstwach).

Stara sie po prostu byc malutka, milutka, infantylna, taka zeby wszyscy
chcieli ja pocieszac, przytulac, glaskac, przymilac sie, itp. Ciagle pyta
czy jest glupia, nienormalna i czeka az wszyscy zaczna zaprzeczac i pisac
jaka jest fajna i ze staje sie "maskotka tej naszej listy" (Grzegorz Bańbuła).

Tylko dlaczego na liscie pl-sci-psychologia? Niewiele w jej listach
jest psychologii, nie mowiac juz o sci :-(

Pozdrowienia,
Henry

--
_ _