ząb mądrosci...?

1. Data: 2004-07-24 13:53:13

Temat: ząb mądrosci...?
Od: "Ania" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.

Tydzień temu (prawdopodobnie) zaczeła mi sie wybijać ósemka, strasznie
napuchło mi dziąsło i dostałam szczękoscisku.Byłam u dentysty chirurga i
powiedział, że trzeba będzie obciąć mi dziąsło.
Czy jakiś znawca może mi powiedzież czy to konieczne?
Ania

2. Data: 2004-07-24 21:27:45

Temat: Re: ząb mądrosci...?
Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <d...@p...onet.pl> napisał:

> [...]
> chirurga i powiedział, że trzeba będzie obciąć mi dziąsło.
> Czy jakiś znawca może mi powiedzież czy to konieczne?

hej, bylas juz u znawcy i slyszalas co trzeba zrobic. tutaj w wiekszosci
sa pacjenci, a nie lekarze...

--
Psychik
howuser&userid=360448

3. Data: 2004-07-25 08:41:33

Od: "Agenda" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Psychik <p...@Z...pl> napisał:
> [...]
Moze znawca nie jestem...ale dla ciebie pewnie bedzie lepiej jak sie dziaslo
troche natnie, bedzie mniej bolu pozniej. Sama mialam problemy z osemkami
(wszystkimi 4). Dwie ostatnie (jak juz 2 mialam) chirurg usunal zanim
zaczely sie na dobre wybijac. Przyjemne to nie bylo...

--
pozdrawiam,
Agenda

4. Data: 2004-07-25 18:22:08

Temat: Re: z?b m?drosci...?
Od: "Piotr" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tydzień temu (prawdopodobnie) zaczeła mi sie wybijać ósemka, strasznie
> napuchło mi dzi?sło i dostałam szczękoscisku.Byłam u dentysty chirurga i
> powiedział, że trzeba będzie obci?ć mi dzi?sło.
> Czy jaki? znawca może mi powiedzież czy to konieczne?
> Ania

Myślisz że ktoś bez badania, nie widząc Ciebie ani zdjęcia będzie mądrzejszy
niż chirurg, który Cię widział?
Musiałby być naprawdę wielkim znawcą...
Piotr

5. Data: 2004-07-25 18:28:08

Od: "Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <t...@o...pl> napisał:

> Myślisz że ktoś bez badania, nie widząc Ciebie ani zdjęcia będzie
> mądrzejszy niż chirurg, który Cię widział?
> Musiałby być naprawdę wielkim znawcą...

albo ma zdolnosci Johnnyego Smitha z srialy The Dead Zone
(BTW, polecam. na eMulu sa wszystkie odcinki, a na napisy.info teksty
:-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

6. Data: 2004-07-27 15:27:00

Od: "Magda" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tydzień temu (prawdopodobnie) zaczeła mi sie wybijać ósemka, strasznie
> napuchło mi dziąsło i dostałam szczękoscisku.Byłam u dentysty chirurga i
> powiedział, że trzeba będzie obciąć mi dziąsło.

Ja juz mialam dwa razy taka sytuacje (dwa rozne zeby) i dentysta dal mi
jakis antybiotyk po ktorym wszystkie te niedobre objawy minely i jest w
pozadku. Nic nie musialam miec rozcinane.
Pozdr.
Magda

Krawienie śródcykliczne a długość cyklu
Zakrecona reka.
[Urologia] Guzek na członku
bezsennosc z sennoscia i zabawa podswiadomosci
Ciśnienie 80/40