zabezpieczenie drzwi balkonowych

1. Data: 2004-10-11 15:29:15

Temat: zabezpieczenie drzwi balkonowych
Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy znane Wam sa jakies zabezpieczenia drzwi balkonowych?
Sytuacja wyglada tak - zakupilem mieszkanie na pierwszym
pietrze, na balkon dosc latwo sie dostac, z daszku obok.
Balkon to dosc stara rzecz - zwykle drzwi drewniane montowane
kilkanascie lat temu, takie jak w budynkach z wielkiej plyty
(Warszawa Ursynow).
Jak wiadomo - nie za trudno wejsc przez nie do domu ;-)

I teraz pytanie - czy mozna sie jakos zabezpieczyc przed
ogoloceniem mieszkania?
Wiadomo - przed wybiciem szyby sie nie zabezpiecze inaczej
niz szyby antywlamaniowe i bardzo porzadne drzwi, jednak
w tym sezonie na pewno tego nie zrobie (moze w przyszlym.. nie
wiem jaki bedzie tego koszt, zastanowie sie po zimie), wiec
szukam czegos co moglbym byc moze zamontowac na teraz.. jakis
dodatkowy zamek na drzwi? (nie chodzi mi o jakis skobelek, ktory
odpadnie przy mocniejszym pchnieciu... moze jakis zamek?)

Krat nie chce zdecydowanie.

Jak bede mial zabezpieczenie na wejscie przez drzwi, postaram
sie zmontowac jakis alarm reagujacy na zbicie szyby, do tego
zamek ktory nie za latwo otworzyc od wewnatrz (Gerda) i poczuje
sie troszke bezpieczniej.

W sklepie Gerdy niestety nic takiego nie maja, wiec.. moze
bredze? :)

Ma ktos z Was moze jakies doswiadczenia/pomysly?

Sierp

--
Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.networking
http://sierp.net/faq

1. Data: 2004-10-11 17:54:18

Temat: Re: zabezpieczenie drzwi balkonowych
Od: "Boombastic" <b...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sierp" <N...@s...netskasuj> wrote in message
..
> [...]
> (Warszawa Ursynow).
> Jak wiadomo - nie za trudno wejsc przez nie do domu ;-)
[cut]

A moze zabuduj balkon? Mi ukradli rower z II pietra, a po zabudowaniu mam
(odpukac) spokój.

1. Data: 2004-10-11 20:09:40

Od: Sierp <N...@s...netskasuj> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Oct 2004 19:54:18 +0200
"Boombastic" <b...@N...onet.pl> naskrobał(a):

> [cut]
>
> A moze zabuduj balkon? Mi ukradli rower z II pietra, a po zabudowaniu
> mam(odpukac) spokój.

prawde mowiac nie bardzo chce - lubie jak jest otwarta przestrzen,
poza tym i tak nie w tym sezonie, a przede wszystkim nie chce aby
mi ogolocili mieszkanie jak juz bedzie tam stalo AGD a jak jeszcze
sie nie wprowadze

chyba je ubezpiecze..

Sierp

1. Data: 2004-10-11 20:44:35

Od: "Stefan Siudalski" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tanie a skuteczne w blokach zabezpieczenie
- na drzwiach balkonowych montujesz kontaktron z syrenka - to chyba kosztuje
20-25 zl
- masz z glowy zlodzieja typu X,
- jesli sie spodziewasz zlodzieja na poziomie Y to dodatkowo montujesz
autonomiczna czujka pasywna podczerwieni / wlasne zasilanie, wbudowana
syrena 110dB, sterowanie pilotem/ cena okolo 120 zl
-chcesz zeby obudzilo sasiadów to do tej czujki dokupujesz syrene i syrene
/chyba70 zl/ wyprowadzasz na balkon ale tak aby nie rzucala sie w oczy
- chcesz sie zabezpieczyc przed przestepca typu Z tojuz ponizej 2500 zl
bedzie ciezko
- bez systemy alarmowego sama mechanika nic nie znaczy a straty sa duze przy
jej zniszczeniu
wiecej na stronie
http://siudalski.republika.pl/alar-pub.html
SJS

1. Data: 2004-10-12 08:00:56

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:

> Ma ktos z Was moze jakies doswiadczenia/pomysly?
Zamontuj pod parapetem obok drzwi balkonowych zwykły zamek Yeti (taki
peerlowski do drzwi, puszka z gałką) - tzn jego część "mieszkaniową" tak,
by skobel po przekręceniu gałki blokował framugę drzwi. Z zewnątrz nie
widać a sztaba solidna :-) Jak mniemam balkon otwiera się do środka, więc
nie musisz montować ucha na ramie.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2004-10-12 09:06:31

Od: "Magda" <m...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

A moze blokada antywlamaniowa Abus na futrynach + szyby antywlamaniowe?

pozdr., Magda

1. Data: 2004-10-12 19:16:23

Od: Sierp <N...@s...netwytnijcalosc> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Oct 2004 11:06:31 +0200
"Magda" <m...@C...pl> wrote:

> A moze blokada antywlamaniowa Abus na futrynach + szyby antywlamaniowe?

jakis pomysl jest...
tylko, ze teraz szyb nie wymienie
jaka jest skutecznosc tzw folii antywlamaniowych? warto sie w ogole
tym interesowac?

pozostalym tez oczywiscie dziekuje :-) wszelkie sugestie wnikliwie
przemysle, i pewnie skonstruuje z tego jakies combo :-)

Sierp

1. Data: 2004-10-13 06:30:24

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 11 Oct 2004 17:29:15 +0200, Sierp napisał(a):
> czy znane Wam sa jakies zabezpieczenia drzwi balkonowych?
> Sytuacja wyglada tak - zakupilem mieszkanie na pierwszym
> pietrze, na balkon dosc latwo sie dostac, z daszku obok.

[...]

Prawda jest taka, że okna plastikowe nieraz łatwiej jest złodziejowi
sforsować niż stare drewniane... Widziałem już kilka "plastików" które były
otwarte zupełnie bez śladów włamania (u nas w domu m.in...).

Różne alarmy itp - jeśli nie masz sąsiadów z którymi się przyjaźnisz
i którzy o każdej porze pójdą do Twojego mieszkania sprawdzić czy wszystko w
porządku, to na niewiele się tak naprawdę zdadzą.

Jedyne co da Ci względny spokój to dobre ubezpieczenie.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

1. Data: 2004-10-18 08:22:48

Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i kraty, niestety.
Montowane od wewnątrz.
Dopiero co oglądałem dwa włamy, jeden to drugie jak trzecie piętro, wyważone okno od
strony balkonu - loggi, mieszkanie głównie stoi
ciemne, mogli obserwować.
Drugi to domek, wyważone okno - ponoć o podwyższonej odporności na włamanie, a na
pewno z klejonymi szybami - w kuchni był alarm z
monitoringiem, ale nie kontaktrony ani bariera (a nie mówiłem... !!! ;-) tylko ogólne
czujniki ruchu, buchnęli kosztowności i zwiali
przed przyjazdem ekipy interwencyjnej.
JaC

1. Data: 2004-10-19 07:00:55

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Oct 2004 10:22:48 +0200, 666 napisał(a):
> No i kraty, niestety.
> Montowane od wewnątrz.

Hmm - tzn. na ramach drzwi balkonowych, czy jako osobne "drzwi", zamykane na
kłódkę? Tak czy siak - ja bym się bał ze względu na bezpieczeństwo, do tego
nieciekawy jest widok zza krat ;)

> [...]
> ruchu, buchnęli kosztowności i zwiali przed przyjazdem ekipy interwencyjnej.

Tak jak pisałem: spokój zapewni tylko ubezpieczenie.

Co do kontaktronów, innych czujników... Jak instalować czujki to wszędzie,
a nie w wybranych pomieszczeniach. Kontaktrony bywają kłopotliwe, lepiej
zamiast nich po prostu wszystkie pomieszczenia objąć czujkami - koszt
mniejszy, a różnica czasu uruchomienia alarmu w zasadzie pomijalna, biorąc
pod uwagę że i tak zanim ekipa interwencyjna dojedzie minie parę(naście)
minut... Alarm tak naprawdę tylko ew. odstraszy złodzieji i utrudni im pracę
:)

P.S. Jak odpisujesz na czyjś list, to swoją wypowiedź umieszczaj ZA cytowaną
treścią, a nie PRZED nią, jak to robisz teraz.

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
(c) Tomasz Olbratowski 2004

Mycie okien plastikowych
Bateria zlewozmywakowa jednak sie kiwa
Gdzie najtaniej meble Black Red White w W-wie ?
Gazowy piec C.O. i ekonomiczna temp
Grzejnik na prąd - jaki?