???zabiegi brązujące w salonach-efekt do 10dni???

1. Data: 2004-04-30 14:01:23

Temat: ???zabiegi brązujące w salonach-efekt do 10dni???
Od: "Daria" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc!
slyszalyscie o zabiegach brazujacych wykonywanych w salonach kosmetycznych?
maja dawac efekt na 10 dni. moze ktoras z Was probowala 'brazowania'? jak
wyglada taki zabieg? a moze to podpucha i panie kosmetyczki poprostu
rozsmarowuja za ciezkie pieniadze balsam/krem brazujacy rownomiernie na
calym ciele?
zaciekawiona darka

1. Data: 2004-04-30 19:07:30

Temat: Re: ???zabiegi brązujące w salonach-efekt do 10dni???
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria wrote:
> [...]
> panie kosmetyczki poprostu rozsmarowuja za ciezkie pieniadze
> balsam/krem brazujacy rownomiernie na calym ciele?

Może to prysznic brązujący albo preparat nakłady jest paint brush`em?

--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-04-30 20:20:57

Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

elo "Daria" <d...@o...pl>

> [...]
>wyglada taki zabieg? a moze to podpucha i panie kosmetyczki poprostu
>rozsmarowuja za ciezkie pieniadze balsam/krem brazujacy rownomiernie na

byłam na czymś takim w Sothysie jakieś dwa czy trzy lata temu.
peeling, specjalny "brązowacz", sesja na solarium celem utrwalenia,
zmywanie nadmiaru, balsam jakiś-tam. dwa tygodnie, zdaje się,
wytrzymało. a jakbym raz na 3 dni skoczyła na solarium się dosmażyć,
to wytrzymałoby miesiąc. kosztowało 200 pln.

anek

dobry fryzjer w Gdyni??????
gdzie jest pan Tomek - pytanie do WROCŁAWIANEK
Filtr UV w pudrach?
Samoopoalcz Dax Cosmeics
Tanie Folie