dobry fryzjer w Gdyni??????

1. Data: 2004-04-30 07:54:53

Temat: dobry fryzjer w Gdyni??????
Od: "viscious sunbabe" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

zainspirował mnie poprzedni post elkn :)
mam uciążliwe włosy, które zawsze mają własne zdanie na temat "jaka dziś
fryzurka", no i nie mogę trafić na dobrego fryzmistrza.
po wizycie sprzed 5 miesięcy "leczę" się do dziś.
pomocy :)
dd

1. Data: 2004-04-30 15:30:36

Temat: Re: dobry fryzjer w Gdyni??????
Od: "ToJa" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli nie przeraża Cię odległość do Wejherowa to znam fajną babkę która
naprawdę dobrze strzyże i jeszcze lepiej farbuje i ceny też ma ok tzn ja za
balejaż 3 kolory i strzyżenie zaplacilam 86 zł , jednak nie jest to Gdynia
:-( jak będziesz zainteresowana dam Ci namiary

pozdrawiam ASia

1. Data: 2004-04-30 19:38:08

Od: "Slonko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ToJa" <N...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jesli nie przeraża Cię odległość do Wejherowa to znam fajną babkę która
> naprawdę dobrze strzyże

Ja właśnie szukam kogoś takiego i proszę o namiary.
Jeszcze pytanie - orientujesz się, czy ta fryzjerka robi fryzury ślubne?
Pozdrawiam
Kamila

1. Data: 2004-05-05 19:17:44

Od: "Maggie" <mtroka(WYTNIJTO)@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Moja fryzjerka jest bardzo dobra, niedroga i robi wszystko,
ostatnio czesała mnie również do ślubu, ma duzo pomysłów.
Jestem z niem zadowolona i mogę ja polecić z ręką na sercu, no i
co najważniejsze... dojeżdża do klienta.

Pozdrawiam
Maggie

1. Data: 2004-05-06 16:11:58

Od: "Slonko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maggie" <mtroka(WYTNIJTO)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jestem z niem zadowolona i mogę ja polecić z ręką na sercu, no i
> co najważniejsze... dojeżdża do klienta.

Witam,
to ja poprosze o namiary.
Pozdrawiam
Kamila

k...@w...pl

gdzie jest pan Tomek - pytanie do WROCŁAWIANEK
Filtr UV w pudrach?
Samoopoalcz Dax Cosmeics
Tanie Folie
Jeż z Rosmana