gdzie jest pan Tomek - pytanie do WROCŁAWIANEK

1. Data: 2004-04-30 07:47:06

Temat: gdzie jest pan Tomek - pytanie do WROCŁAWIANEK
Od: "elkn" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Juz kiedyś pytałam, ale jeszcze nie było wiadomo...

Byl sobie kiedyś pewien fryzjer na ul. Potiebni (zakład polecany tu na
grupie) - i był sobie fryzjer w tym zakładzie - niejaki pan Tomek, który
wspaniale ścinał włosy. Niestety wyniósł się z tego zakładu koło listopada
zeszłego roku - nie wiem gdzie jest, a chętnie poszłabym do fryzjera. Ale po
ostatniej wpadce w pewnym salonie poprostu się boję.
Może ktoś wie, gdzie obecnie strzyże osławiony p. Tomek?

1. Data: 2004-04-30 07:52:50

Temat: Re: gdzie jest pan Tomek - pytanie do WROCLAWIANEK (was: gdzie jest pan Tomek - pytanie do WROC?AWIANEK)
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 30 Apr 2004 09:47:06 +0200, na pl.rec.uroda, elkn napisal(a):

> p. Tomek?

Panie Tomku!

--
Logan <3 http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"wyglądasz jak Don Johnson bez głowy" - AgA 2.04.2004

1. Data: 2004-04-30 10:07:16

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Tomek strzyze na Komuny Paryskiej 17, mogę nawet podać telefon :-)
343 62 94. Dzisiaj tam ide wlasnie :-)
Pozdrawiam - R.

1. Data: 2004-04-30 13:53:50

Od: "elkn" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Pan Tomek strzyze na Komuny Paryskiej 17, mogę nawet podać telefon :-)
> 343 62 94. Dzisiaj tam ide wlasnie :-)
> Pozdrawiam - R.

dzięki, dzięki, dzięki, dzięki

<ikonka bijąca pokłony>

może wreszcie zacznę jakoś wyglądać ....

Filtr UV w pudrach?
Samoopoalcz Dax Cosmeics
Tanie Folie
Jeż z Rosmana