Re: zaburzenia miesiaczkowania spowodowane dieta

From: "Hania " <v...@g...pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: zaburzenia miesiaczkowania spowodowane dieta
Date: Wed, 24 Mar 2004 16:11:51 +0000 (UTC)

Kaja Puto <k...@o...pl> napisał(a):

> i tu kolejna dziwna rzecz. jestem osoba ktora w lustro sie patrzy bardzo
> bardzo rzadko, <...>bo naprawde sie rozgadalam ;)

fajnie piszesz :)
masz TYPOWE problemy mlodej kobietki, TYPOWO sie rozrzalasz, masz TYPOWE
obawy przed zyciem i TYPOWO uciekasz od niego w swiat dzieciecych marzen, w
bezpieczny swiat, w ktorym nie bylo zagrozen. Czekaja Cie wybory kariery,
spraw damsko - meskich i TYPOWO Cie to chwilami przerasta (choc widze, ze na
biezaco kontrolujesz dobre i zle stany). Jestes jedyna w swoim rodzaju, ale
te rzeczy, o ktorych piszesz przechodzi wiekszosc z nas, pomysl - masz
problem miliardow kobiet! Jeszcze w Polsce wszyscy tak odpicowani po ulicach
chodza, znajoma australijka mowila mi, ze tam dziewczyny troche uprawiaja
sportu ale nie ma tej psychozy chudosci (sama ma troszeczke sadelka ale umie
sie nosic - a to fajnie skrojona spodniczka, jakis asymetryczny pasek).
Aach, poza tym-taka mala sprawa: kazda potwora znajdzie swego amatora. Ja np.
nie przepadam za chudymi panami. Nie musze sie wszystkim podobac (wiadomo,
jeden woli rybki, a drugi akwarium...no i na brak adoratorow nie narzekam
(inna sprawa to moje wzgledem nich wybory, eech ;-))))
Nic w tym, co piszesz, dziwnego, wszystko sie zazebia, emocje puszczaja w
pewnych okreslonych momentach. Daj Mamie tez do poczytania jakies knigi o
anoreksji i bulimii. Nie jestes na marginesie ludzkich problemow, ale
scierasz sie z ich centrum. W swojej bibliotece osiedlowej znajdziesz takie
knigi, poszperaj w dziale "psychologia".
Bedzie dobrze, a do delikatnosci swej psyche sie...przyzwyczaj - nie kazdy
jest Schwartzenneggerem (jak sie pisze to nazwisko?)

Zdrowki
Hania