Re: zaczynam dziete ;)

Data: 2002-04-23 09:32:01
Temat: Re: zaczynam dziete ;)
Od: "Starlett" <g...@w...pl>

pozwolisz że się przyłącze??? co prawda mam inny przepis, ale mam nadzieje
że uda mi się powtórzyć mój wyczyn sprzed dwóch lat. Wtedy to po ciąży
schudłam 12 kg ( w trzy miesiące) Ważyłam 82 kg - spadłam na 70, przez te
dwa latka troszę przybrałam ( 3 kg ) i terazchciałąbym wrócić do wagi sprzed
4 lat czyli 64 kg - przy wzroście 172.
Moj sposób na to to dieta 1000 - 1200 kal.
I śniadanie ok. 9.00 płatki z jogurtem O% i owocem 250 - 300 kal
II śniadanie ok. godziny 13.00 - 14.00 w stylu deseru - np Pysio Bakomy -
200 kal.
obiad - choxhelka zupy bez śmietany! + gotowane mięso + warzytwa, surówki
itp
2 razy w tygodniu siłownia - ćwiczenia aerobowe
codziennie w domu orbitrek 20 - 30 minut
tygodniowo ok 1 kg chudnie się bez problemu
w poprzedniej diecie apatyt zabijałam pijąc zioła ojca Klimuszki na
odchudzanie - ale nie kupione gdzież z gazety na zamówienie, ale w
zielarskim sklepie kupiłam każde zioło osobno i wymieszałam w domu, taką
mieszankę piłam 3 razy dzennie pół godziny przed jedzeniem
Teraz jestem na czerwonej cherbacie - też niweluje w pewnym stopniu uczucie
głodu, ale jakoś brak mi samozaparcie i może ta deklaracja na grupie
bardziej mnie zmotywuje

Przy okazji pozdrawiam Formułowiczów :-)))

Użytkownik "Walbrzych" <w...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> postanowilem poinformowac ze zaczynam diete (nie wiem jak to zrobie)
obecnie