zadanie z wanną

1. Data: 2009-10-12 18:58:14

Temat: zadanie z wanną
Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zadanie:
wąskość łazienki wynosi 163 cm
- jaką wannę zamontować, aby było jakoś po ludzku się kąpać.
Wiem, ze taraz różne wanny są - z 'leżanką'. a podógówkiem, profile takie
owaki, dziura odpływowa w środku wanny / po jednej ze stron, wyprofilowane,
obłe, kanciaste - nieskończone kontelacje.
Nieststy fajne wanny mają ze 180 cm.
znacie jakieś rozwiązania na taką okolczność?

W kwestii preferencji dla mnie fajne jest obudowanie wanny szerokim rantem z
kafli (w poziomie) - na jakies 20 cm po stronie podłużnej, a od krótkiego
brzegu i z 60cm - taka powierzchnia dodatkowa, (to drugie - mi w łazience
163 krótkiej nie grozi). Może więc jakaś inna koncepcja uratuje mnie ..

Że tak powiem 'cena nie gra roli', do 6 tyś :] Planuję deszczownicę - nawet
jeśli się okaże, że to nie jest do wanien (?). W zasadzie istotne jest, aby
w wannie można było i stać i leżeć - nawet jeśli nóg nie można wyprostować -
wygodnie (no te zagłówki chyba ratują sprawę (?).... choć tak za wiele
wanien ich nie ma).

2. Data: 2009-10-13 06:49:01

Temat: Re: zadanie z wanną
Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wąskość łazienki wynosi 163 cm

Brodzik

3. Data: 2009-10-13 07:00:25

Od: wolim <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 12 Paź, 20:58, "yapann" <y...@o...pl> wrote:
> Zadanie:
> wąskość łazienki wynosi 163 cm

Wąskość 163cm, a krótkość? Gdzie są drzwi i przyłącza?

4. Data: 2009-10-13 07:49:40

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Wanna długości 160 cm będzie ok.
Dla wygody daj szerszą niż standardowe 70 cm.
JaC

-----

5. Data: 2009-10-13 09:07:29

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kawałek wanny od strony odpływu można wkuć w ścianię.
Pdr. M

6. Data: 2009-10-13 20:45:44

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mk" <d...@t...pl> napisał w wiadomości
> Kawałek wanny od strony odpływu można wkuć w ścianię.

pocieszenia to słowa - tylko na ile? z jednej strony ściany jest koniec
budynku (ściana zewnętrzna), a z drugie koniec mieszkania (następny lokal).
Pewnie będa to ściany nośne (względnie miedzy lokalem - działowa). I czy
mnie dweloper nie zaciuka karami (ingerencja w konstrukcję??)

7. Data: 2009-10-13 20:53:41

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
c.googlegroups.com...
> Wąskość 163cm, a krótkość? Gdzie są drzwi i przyłącza?
a krótkość 275

Przyłącza do wanny są jakoś na końcu tej dłuższej ściany (tak że standardowo
wanna przewidziana jest na krótszej (163) ścianie). Drzwi są na
przeciwległej krótszej (tzn będą bo je tam przesuwam. Będą się do zewnątrz
otwierać).

Uwaga - łazienka z wc.

Muszę dokonać jakiegoś cudu przestrzennego - przenikanie brył czy cuś :p

8. Data: 2009-10-13 22:42:12

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 13 Oct 2009 22:53:41 +0200, yapann napisał(a):

> Muszę dokonać jakiegoś cudu przestrzennego - przenikanie brył czy cuś :p

http://www.plocknieruchomosci.pl/zdjecia/252/wanna.J
PG
--

Ikselka.

9. Data: 2009-10-14 09:43:34

Od: wolim <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Paź, 22:53, "yapann" <y...@o...pl> wrote:
> Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:d002fefe-251c-4981-bc6a-b5087b6a2e37@
g31g2000yqc.googlegroups.com...> Wąskość 163cm, a krótkość? Gdzie są drzwi i
przyłącza?

> [...]
> otwierać).
>
> Uwaga - łazienka z wc.
>
> Muszę dokonać jakiegoś cudu przestrzennego - przenikanie brył czy cuś :p

Sprawdź ofertę firmy RIHO. www.riho.pl
Ceny nie są bardzo wysokie, a wybór mają naprawdę duży.
W takiej łazience spokojnie wejdzie wanna narożna - niekoniecznie obła
(ja np. nie lubie tych ćwierćokrągłych). Sprawdź ofertę, a napewno coś
wybierzesz.
Aha. Każdą wannę mają chyba w kilku wersjach wymiarowych...

Pozdrawiam,
MW

10. Data: 2009-10-14 12:05:13

Od: mk <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

yapann pisze:
I czy mnie dweloper nie zaciuka karami (ingerencja w
> konstrukcję??)
Tnij wannę :) Jeśli nie jest fikuśna, ten brzeg niw usztywnia jej, a w
ogóle dobrze sie temu przyjrzyj i przemyśl to moze się uda.
Pdr. M

odśnieżanie
silnik pralki
Od czego zacząć - stan deweloperski