Re: zadziwiające zachowanie kobiet

From: Atlantis <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Date: Mon, 23 Feb 2009 20:15:19 +0100

medea pisze:

> Po pierwsze - to co Ty uważasz za zachowania "bydlęce" wcale takimi być
> nie musi, kwestia interpretacji - może to po prostu przejaw pewności
> siebie. Za mało przykładów podałeś na to bydlęce zachowanie, tylko od
> razu je nazwałeś.

Hmm... Usunąłem moją wiadomość domyślając się jaka dyskusja może się z
tego rozwinąć, ale skoro parę osób zdążyło odpowiedzieć nie mam wyjścia. :)
Co miałem na myśli? Kilka przykładów podawałem:
- Kompletny brak kultury osobistej polegający np. na używaniu
przekleństw, zwłaszcza jednego (najpopularniejszego w polskiej mowie
rynsztokowej, importu z łaciny zresztą) w roli znaków interpunkcyjnych.
Odnoszę wrażenie, że dla naprawdę sporej grupy kobiet facet
przeklinający podniesionym głosem jest bardziej męski.
- Agresja skierowana przeciw całemu światu - przypakowany goryl młócący
pięściami jest szczególnie atrakcyjny
- Alkoholizm, a właściwie jego brak. Zauważyłem, że kobiety wybierają
sobie za partnerów facetów pijących. A może inaczej: ignorują
niepijących, jakby naprucie się na imprezie potęgowało męskość.
- Wykształcenie i kultura osobista nie ma wielkiego znaczenia - byle
dresiarz idiota bez matury (o ile cechuje się wyżej wymienionymi
cechami) jest atrakcyjniejszą partią niż spokojny i kulturalny inteligent.

Dodam, że zauważam ten schemat u całkiem sporej grupy kobiet, nawet tych
(jak mogłoby się wydawać) inteligentniejszych, studiujących. W gimnazjum
takie zachowanie jeszcze jakoś mógłbym wytłumaczyć, ale tutaj już nijak
nie mogę znaleźć odpowiedzi.

> A może wręcz przeciwnie? Przy facecie pewnym siebie kobieta czuje się
> bezpieczniej, niż przy zalęknionym milczku z podwiniętym ogonem, bo w
> razie czego ją obroni.

Albo skatuje. Przecież już na wczesnym etapie widać pewne niepokojące
objawy jeśli koleś nie potrafi potrafi wytrzymać bez alkoholu do
południa, na imprezach spija się w trupa, a co chwilę odznacza się
agresją skierowaną przeciw całemu światu.
Wybacz, ale gdzie my żyjemy? W dżungli czy w cywilizacji? Jeśli w
cywilizacji, to czemu na szczycie nie stoi człowiek cywilizowany, a
prymitywny "goryl"?

> Jeśli tak, to na pewno nie dostaje kosza z powodu tych zasad, tylko
> _pomimo_ nich. Z innego powodu nie podoba się kobiecie.

Raczej nie - to co idzie po "ale" jest zazwyczaj zwykłą wymówką. :)

> Bzdura. Na podstawie własnych obserwacji? A może ci z dobrym wychowaniem
> mają szanse po prostu u fajniejszych kobiet? Źle szukają?

Zdefiniuj "fajniejszą kobietę". Jak mówiłem kiedyś jeszcze myślałem, że
na wyższych uczelniach to wygląda inaczej. Ale gdzie tam - kolegów z
roku się zwykle ignoruje kosztem jakichś podejrzanych cwaniaczków. ;)