Re: zadziwiające zachowanie kobiet

Data: 2009-02-23 20:04:37
Temat: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Od: medea <m...@o...eu>

Flyer pisze:

> A Flyer nie jest abstynentem i też go kobiety nie wybierają, mimo starań
> w temacie okazania wszystkim, że nie jestabstynentem. Sam musi sobie coś
> "wyrywać". ;>

O! To jest dobra rada dla Atlantisa - niech sobie sam wybierze, zamiast
czekać aż się na niego tłumnie rzucą ciała niewieście.

Zresztą co tu płakać, że te klnące, palące i głupie go nie wybierają,
tylko się cieszyć z tego.

Od razu mi się przypomniał dowcip (chyba z Woody Allena) o dwóch
staruszkach w sanatorium - nie dość, że to żarcie takie paskudne, to
jeszcze tak go mało dają. ;)

Ewa