Re: zadziwiające zachowanie kobiet

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Date: Tue, 24 Feb 2009 00:19:39 +0100

Dnia Mon, 23 Feb 2009 10:12:37 +0100, Atlantis napisał(a):

> Na początku uprzedzam, że moim celem nie jest narzekanie, jedynie chcę
> zwrócić uwagę na pewien tragikomiczny paradoks jaki obserwuję już od
> bardzo, bardzo dawna.
> Mianowicie pamiętam, że gdy byłem jeszcze bardzo młodym nastolatkiem
> otrzymywałem od starszych mnóstwo tzw. "dobrych rad" odnośnie życia -
> być grzecznym, miłym i uczciwym dla ludzi. Znalazły się tam również
> pewne rady co do postępowania z kobietami - m.in. szanowanie ich,
> ustępowanie im miejsca w przejściu czy w autobusie, bycie romantykiem
> [...]

Po prostu mało jest kobiet, a większość to zwyczajne interesowne k... i ci
spokojni i mili panowie pozostajacy bez kobiety są po prostu zbyt ostrożni,
aby ryzykować całe swoje wartościowe i spokojne życie dla jednej lafiryndy
funta kłaków niewartej. I mają rację. Niech sie lafiryndy kojarzą z
bydlakami. Jedni warci drugich.
Proste.

Tylko jeden aspekt tego jest jeszcze bardziej przerażający: oni się,
niestety, rozmnażają potem - ci skojarzeni...