zadziwiające zachowanie kobiet

121. Data: 2009-02-23 23:08:09

Temat: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> ale to i racja, że coś osiągnąłem - jakiś szczyt czy jakąś granicę.
> tak to jakoś w każdym razie czuję - jakieś inne jestestwo teraz

"Coś..jakiś..jakieś.. "
Faktycznie masz problem z tym nazywaniem ;]

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

122. Data: 2009-02-23 23:09:23

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Lut, 00:06, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:
> [...]
Lepiej

> a widzisz, bo ja zacząłem teraz truskawkówkę.
> kurwa, w życiu nie pomyślałem, że teściowa coś takiego może wymyślić.

Teraz to juz ani chybi nirwana.

123. Data: 2009-02-23 23:10:28

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> coś między głową a klatką piersiową. i z tyłu.

Chyba ci sie coś musiało przewidzieć :D

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

124. Data: 2009-02-23 23:11:56

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> A mowili nie mieszac wisniowki z piwem.

mówili mówili, bo zazdrościli :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

125. Data: 2009-02-23 23:15:05

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> "Coś..jakiś..jakieś.. "
> Faktycznie masz problem z tym nazywaniem ;]

coś jakoś tak wychodzi

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

126. Data: 2009-02-23 23:16:51

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

Lepiej

> Teraz to juz ani chybi nirwana.

na pewno: narwana.
i spoko spoko, jeszcze wszystko rozumiem.
a nawet więcej :)

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

127. Data: 2009-02-23 23:18:04

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Chyba ci sie coś musiało przewidzieć :D

dobra men, powiedzmy że jestem kobietą. robię niewinne oczy i mówię:
ojej, ty tak wszystko bierzesz na poważnie?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

128. Data: 2009-02-23 23:19:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 23 Feb 2009 10:12:37 +0100, Atlantis napisał(a):

> [...]
> gimnazjum w małej miejscowości, a więc mieszanina różnych elementów. A
> jednak nie! Okazało się, że w LO sytuacja wyglądała podobnie - nawet te
> inteligentniejsze dziewczyny ciągnęło do "chłopców sprawiających kłopoty".
> Poszedłem na studia i zgadnijcie co? Zauważam podobny schemat. ;)
>
> I teraz wyjaśnijcie mi jedną rzecz. Dlaczego kobiety aż tak ciągnie do
> bydlaków? Jakaś masowa awaria instynktu samozachowawczego? Dlaczego
> prawie każdy pijak ma (lub miał) żonę, a wielu "starych kawalerów" to
> tak naprawdę spokojni i mili ludzie (przynajmniej sądząc po moich

Po prostu mało jest kobiet, a większość to zwyczajne interesowne k... i ci
spokojni i mili panowie pozostajacy bez kobiety są po prostu zbyt ostrożni,
aby ryzykować całe swoje wartościowe i spokojne życie dla jednej lafiryndy
funta kłaków niewartej. I mają rację. Niech sie lafiryndy kojarzą z
bydlakami. Jedni warci drugich.
Proste.

Tylko jeden aspekt tego jest jeszcze bardziej przerażający: oni się,
niestety, rozmnażają potem - ci skojarzeni...

129. Data: 2009-02-23 23:27:03

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> dobra men, powiedzmy że jestem kobietą. robię niewinne oczy i mówię:
> ojej, ty tak wszystko bierzesz na poważnie?

czasem tak mam

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

130. Data: 2009-02-23 23:33:03

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> czasem tak mam

e tam czasem :)
dobra - kimono.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

Grzegorz Napieralski - prośba
Zabij pedała w imie Boże
na ten nocny stendbaj... :)
Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)