zadziwiające zachowanie kobiet

81. Data: 2009-02-23 22:35:46

Temat: Re: zadziwiające zachowanie kobiet
Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Hanka pisze:

> Spelniles moje oczekiwania co do swojej na moje slowa odpowiedzi.
> :)

wypada mi się teraz tylko powiesić.
jako reprezentant tych 20-stu % wpadłbym w depresję, a tak...
nie dałaś mi wyboru.

babo

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

82. Data: 2009-02-23 22:36:28

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> trauma słoikowa

jednym słowem - bazzant już zawsze będzie miał ten słoik w dupie.
ale sobie chłopak nagrabił.

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

83. Data: 2009-02-23 22:36:50

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> a ktory z was zajmie się wsadzaniem?

a którego wolisz?
nie chcielibyśmy cię zranić

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

84. Data: 2009-02-23 22:37:18

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 22:33, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> Jak czytam swoje stare posty to flaki mi sie przewracają

Dlatego ja już nie czytam
BTW, czy da się to wszystko jakoś wykasować ?!?!

85. Data: 2009-02-23 22:38:25

Od: adamoxx1 <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:

> a którego wolisz?
> nie chcielibyśmy cię zranić

Nie no, ustalcie to między sobą

--
//-\\ || )) //-\\ ][\/][

86. Data: 2009-02-23 22:39:02

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 22:36, tren R <t...@n...sieciowy> wrote:

> jednym słowem - bazzant już zawsze będzie miał ten słoik w dupie.
> ale sobie chłopak nagrabił.

A nie w głowie?
Zresztą co za różnica

87. Data: 2009-02-23 22:39:46

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Masz jakieś preferencje w tym względzie?

kurcze, muszy szybciej czytac posty, bo wychodze na papuge

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

88. Data: 2009-02-23 22:40:26

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

adamoxx1 pisze:

> Jak czytam swoje stare posty to flaki mi sie przewracają

ktoś jeszcze tak ma/miał?
ja już wyobraź sobie - przestałem. o czym to może świadczyć?

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

89. Data: 2009-02-23 22:40:57

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

bazzzant pisze:

> Dlatego ja już nie czytam
> BTW, czy da się to wszystko jakoś wykasować ?!?!

tak, to się nazywa "złoty strzał"

--
Tu i Teraz. 16 minut. Enjoy!
login: anielot

90. Data: 2009-02-23 22:41:03

Od: bazzzant <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 22:35, adamoxx1 <a...@p...onet.pl> wrote:

> słoik nie ma znaczenia dopoki ktos nie zechce hipotetycznie wprawic go w
> ruch. Ja go wpychać sobie nie chciałem..

Masz rację. Hipotetyczny słoik nie ma znaczenia

Grzegorz Napieralski - prośba
Zabij pedała w imie Boże
na ten nocny stendbaj... :)
Ideologiczny Kaganiec homoseksualny
Z pl.sci.filozofia Re: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga (was: Odp: Odp: Dowody na istnienie Boga)