zagadka (dla bardzo zaawansowanych) - rozwiazanie

1. Data: 2003-02-08 04:42:13

Temat: zagadka (dla bardzo zaawansowanych) - rozwiazanie
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Poniewaz listy z grup znikaja co jakis czas, wiec po raz kolejny
juz, dla tych ktorzy nie mieli okazji widziec, przedstawiam
moje rozwiazanie zagadki biblijnej bestii z Apokalipsy
wg ewangelisty Jana.

Kto juz zna, to moze sobie spokojnie darowac...

Ew merytoryczne opinie mile widziane. :)

Zwlaszcza polecam tym ktorym wydaje sie ze dane im jest
byc asami logicznego myslenia. ;)

=====================
Najpierw alfabet: wezmy polski. Dlaczego? Byc moze chodzi o
alfabet w ktorym padnie rozwiazanie zagadki. Zakladamy ze bedzie
to alfabet polski tym bardziej ze podstawowy - sklada sie z 24 liter:
abcdefghijklmnoprstuwxyz.

Litery trzeba ponumerowac w kolejnosci alfabetu. Liczba dla
czlowieka to suma przyporzadkowanych w ten sposob numerow
wszystkich liter, zas liczba imienia - ilosc liter w imionach.

Oto imiona bestii:

czestochowska
matka boza
najswietsza
maryja
panna
jasnogorska
pani

Teraz kolejno sumy:
3+24+5+18+19+15+3+8+15+21+18+11+1=161
13+1+19+11+1+2+15+24+1=87
14+1+10+18+21+9+5+19+18+24+1=140
13+1+17+23+10+1=65
16+1+14+14+1=46
10+1+18+14+15+7+15+17+18+11+1=127
16+1+14+9=40

Lacznie: 666.

Suma liter: 13+9+11+6+5+11+4=59, czyli liczba imienia
bestii to 59.

Imion jest 7 - tak jak glow bestii z ktorych jedna (ta na obrazie
w Czestochowie) zostala jakby smiertelnie zraniona.
Obrazy bestii (w tym takie ktore polecil wykonac falszywy prorok)
- wiadomo.

Dlaczego imiona sa bluzniercze dla Boga? Np Najswietszy to jedno
z imion Boga - nazywanie tak czlowieka jest bluznierstwem dla Boga.
Matka boga - kolejne nieporozumienie: nie da sie nazywac czlowieka
matka boga myslac o prawdziwym Bogu. Krotko mowiac: matka Boga
nie moze byc z pewnoscia czlowiek, a jesli ktos tak twierdzi to bluzni
przeciw Bogu.
Co do innych - polecam lekture Biblii.

Ilosc liter (liczba imienia) wynosi 59: tyle paciorkow ma rozaniec
ktory 'kazdy' dostaje na reke (np do trumny - taki zwyczaj religijny)
Czyli liczba bestii to innymi slowy tzw rozaniec skladajacy sie takze
ze znaku bestii. Znakiem tym chrzczone sa dzieci.... wiadomo,
zwyczaj religijny.
Stad informacja o rece i o czole.

Dodatkowo 5 i 9 to poczatek kodu kreskowego na towarach
wyprodukowanych w Polsce. Mowi o tym fragment o kupowaniu
i sprzedawaniu.
To fakt potwierdzajacy jakby ze rozwiazanie zostanie przedstawione
w jezyku polskim, gdyz tylko tutaj dla roznych towarow kod kreskowy
rozpoczyna sie od tych cyfr.
Jezyk polski takze ze wzgledu na niebywale silnie rozwiniety kult
bestii, no i w dodatku wciaz mamy obecnie polskiego papieza.

Dwaj swiadkowie Jezusa obdarzeni wielka sila ktorzy walczyli z bestia
i zostali przez nia pokonani to prawdopodobnie jeden czlowiek: W. Lenin
(o dwoch imionach). Lezy on dotad w mauzoleum na Placu Czerwonym
w Moskwie a ludzie gdy tam sa ciesza sie z upadku jego potegi i przesylaja
sobie kartki z podobizna dawnego wodza.

Falszywym prorokiem na uslugach bestii jest - wiadomo chyba o kogo
chodzi. W to z pewnoscia ciezko uwierzyc zwlaszcza niektorym.
Przypominam: Ojciec Swiety to jedno z imion Boga ktore Bog zastrzegl
_wylacznie_ dla Siebie, do wlasnego uzytku - wole Boga w tej sprawie
przedstawia Biblia.

Wielka Nierzadnica oraz Babilon z apokalipsy to oczywiscie synonim kk.

Generalnie biblijna bestia jest symbolem bluznierczego (w osadzie Boga)
i balwochwalczego kultu ktoremu oddaja sie mieszkancy ziemi.

Tyle jesli chodzi o moje rozwiazanie tej zagadki.
Kazdy, polegajac niestety na swoim potencjale mentalnym, sam musi
ocenic czy jest prawdziwe. :))

Czarek

1. Data: 2003-02-08 08:34:31

Od: "wm" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> [...]
> alfabet w ktorym padnie rozwiazanie zagadki. Zakladamy ze bedzie
> to alfabet polski tym bardziej ze podstawowy - sklada sie z 24 liter:

Obawiam sie, ze zalozenie jest bledne. Nie widze podstaw.
Moze starocerkiewny? Albo chinski?
Znowu polska jest Mesjaszem Narodow?

Uzasadnij swoje zalozenie prosze :)

1. Data: 2003-02-08 10:59:28

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl=NOSPAM=>

> [...]
> czlowieka to suma przyporzadkowanych w ten sposob numerow
> wszystkich liter, zas liczba imienia - ilosc liter w imionach.

Pominąłeś "Czarną Madonnę", och i pewnie parę innych, które mogliby
przytoczyć ci, którzy są bardziej w temacie. Mind_dancer?

P.

PS: Puknij się w czółko. Tylko nie za mocno, bo będzie jeszcze gorzej.

1. Data: 2003-02-08 11:44:17

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl=NOSPAM=>

> [...]
> najswietsza
> maryja
> panna
> jasnogorska
> pani
>
> Teraz kolejno sumy:
> 3+24+5+18+19+15+3+8+15+21+18+11+1=161
> 13+1+19+11+1+2+15+24+1=87
> 14+1+10+18+21+9+5+19+18+24+1=140
> 13+1+17+23+10+1=65
> 16+1+14+14+1=46
> 10+1+18+14+15+7+15+17+18+11+1=127
> 16+1+14+9=40
>
> Lacznie: 666.
>
> Suma liter: 13+9+11+6+5+11+4=59, czyli liczba imienia
[cut]

Prawdziwe "imiona bestii", to m.in. Matka_Boska_Częstochowska, a nie_boza_,
ani_boga_

czyli druga suma powinna wynosić:

13+1+19+11+1+2+15+18+11+1=92

całość: 671

zaś liczba "imienia bestii" to 60

cbdo = cb do odstrzału :))

p.

1. Data: 2003-02-08 11:47:08

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet <c...@w...pl=NOSPAM=>

> Oto imiona bestii:
>
> czestochowska
> matka boza
> najswietsza
> maryja
> panna
> jasnogorska
> pani
[cut]

A gdzie się podziały 'Czarna Madonna', 'dziewica' i wiele innych?

P.

1. Data: 2003-02-08 12:27:39

Od: "wm" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
wiadomości news:b22qn6$6cb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A gdzie się podziały 'Czarna Madonna', 'dziewica' i wiele innych?
>
> P.

Nie pasuja do teorii ;P

pozdrawiam
r.

1. Data: 2003-02-08 12:43:19

Od: Mirek <d...@a...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> [...]
>
> Kto juz zna, to moze sobie spokojnie darowac...
>
> Ew merytoryczne opinie mile widziane. :)
>
> Zwlaszcza polecam tym ktorym wydaje sie ze dane im jest

Logiki w tej zagadce i rozwiazaniu jest zero - nie ma czegos takigo jak
alfabet polski podstawowy czy nie-podstawowy, Czarku. Jest jeden alfabet
polski - jesli wlaczymy literki z ogonkami cala konstrukcja sie sypie.

A imie Czarek ma liczbe 61 - i jak to mozna zinterpretowac? ;)

A prywatnie prosze Cie o zaniechanie uszczypliwosci i zlosliwosci - to
nie ja czepilem sie szczegolow.

Mirek

1. Data: 2003-02-08 12:54:48

Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

wm <p...@p...onet.pl>

> Użytkownik "Paweł Niezbecki" <t...@p...neostrada.pl> napisał w
> wiadomości news:b22qn6$6cb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Nie pasuja do teorii ;P

Ale za to inne rzeczy pasują:

weźmy wielkie imię 'cbnet'

zsumujmy potęgi liczb odpowiadających poszczególnym literom tego potężnego
imienia w myśl alfabetycznego systemu Sibiego:

c - 3 9
b - 2 4
n - 14 196
e- 5 25
t - 19 361
--------
suma potęg = 595
=====

59 paciorków różańca, 5 tajemnic różańcowych w każdej z grup dziesiątka
różańca - to straszne to straszne, być może bestia jest wśród nas? :))

p.

1. Data: 2003-02-08 13:24:33

Temat: Re: logika na wesolo
Od: "Greg" <o...@f...sos.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mirek" w news:3E44FB67.24569158@amu.edu.pl napisał(a):

> Logiki w tej zagadce i rozwiazaniu jest zero

Tak duzo o tej logice jak widze piszecie. Akurat dziwnym zbiegiem
okolicznosci dostalem wiadomosc z takim tekstem:

Po ogrodzie wpacerują dwie zakonnice. Siostra Logika i Siostra
Matematyka. Nagle Siostra Matematyka zauwaza:
- Och! Siostro Logiko idzie za nami jakiś mężczyzna! Dogoni nas na 3
minuty 14 sekund! Ojej! Co robic, co robic?
SL: Przyspieszmy kroku.
Po chwili SM:
- Ojej! Siostro Logiko, ten mezczyzna ciagle za nami idzie. Dogoni nas
za 1 minute 26 sekund.
- Alez to logiczne, on tez przyspieszyl kroku.
- Ojejejej! Co robic, co robic!
- Rozdzielmy sie. Logicznie rzecz ujmujac moze podazyc tylko za jedna z
nas.
Jak uradzily, tak zrobily. Siostra Logika poszla w prawo, Siostra
Matematyka poszla w lewo. Mezczyzna podazyl za Siostra Logika.
Po kilku minutach Siostra Matematyka byla juz bezpieczna w klasztorze,
Siostra Logika przybyla kilka minut spozniona.
- Och! Siostro Logiko! Jak to dobrze, ze widze Siostre w dobrym zdrowiu!
Jak to dobrze! Ale niech siostra opowiada co sie stalo!
- Kiedy sie rozdzielilysmy mezczyzna poszedl za mna.
- Tak, to wiem - odpowiada Siostra Matematyka nieco zirytowana.
- Szedl za mna kilka chwil, ciagle sie zblizajac.
- Ojejej!
- W koncu kiedy byl juz blisko podciagnelam habit.
- Ojejej! A co on zrobil?!
- To logiczne. Opuscil spodnie.
- ... - Siostra Matematyka bliska zawalu. - I co dalej?
- To logiczne. Siostra z podciagnietym habitem biegnie szybciej niz
mezczyzna z opuszczonymi spodniami.

;-)

Greg
Serwis PSPHome - http://www.psphome.htc.net.pl
Z psychologia jedyne co mam wspolnego to to, ze jestem czlowiekiem.

1. Data: 2003-02-08 14:01:22

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

wm:
> Uzasadnij swoje zalozenie prosze :)

Wiec poczatkowo przyjalem (mylnie) ze jezyk nie powinien
stanowic rzeczywistej bariery dla rozwiazania tej zagadki.

A nastepnie okazalo sie ze od cyfr 5 i 9 rozpoczynaja sie kody
kreskowe towarow wyprodukowanych w Polsce, co potwierdzaloby
iz przedmiotem wizji apokaliptycznej byla jednak wlasnie Polska,
a konkretnie czasy bardzo wspolczesne w stosunku do dnia
dzisiejszego.

Krotko mowiac: jezyk polski to jezyk w jakis sposob wyjatkowo
bezrozumnych ludzi (czy istnieje jeszcze bardziej bezrozumny
narod na tym swiecie, ktory tak masowo oddaje poklon obrazom
i bozkom z drewna, chwalac sie tym jednoczesnie na caly swiat?),
ktorych doslownie widzial w swym objawieniu Jan ewangelista.

Tak to wygladaloby. ;)

Czarek

takie pytanie...
rozwod+dzieci