Re: zakaz aborcji + kara śmierci?

Data: 2008-05-13 08:00:53
Temat: Re: zakaz aborcji + kara śmierci?
Od: tren R <t...@g...com>

On 13 Maj, 09:30, "JanB" <j...@g...pl> wrote:

> No i co z tego?
> Wkeiłeś sobie jakiś durnowaty cytat bo nie umiesz dyskutować własnymi
> słowami, a teraz jak go skrytykowałem to nawet nie próbujesz go bronić
> podając ARGUMENTY.

napisałeś:
"Twierdzenie, jakoby embrion i człowiek byli tym
samym nie ma żadnego moralnego uzasadnienia"

wskazują ci na ów cytat, chciałem dać do zrozumienia, że ktoś, kogo
słowa są poważane i cenione w świecie medycznym - a obecnie powtarzane
praktycznie przez wszystkich lekarzy, odnosił się do kwestii aborcji i
z jakichś tam względów nie chciał sie jej podejmować. pytanie za 100
pkt - myślisz, że to były względy moralne?