zakupy a zdrowy rozsądek

81. Data: 2007-11-06 18:31:24

Temat: Re: zakupy a zdrowy rozsądek
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *miszka*. Seriously? Seriously.

> oj, dostaniesz jeszcze po pysku od zycia, albo juz dostalas, dlatego jestes
> taka podla.

Posłuchaj istotko.
To nie jest twoj dom, w ktorym mozesz sie zachowywac i wyrażac jakbys życie
pod budka z piwem spędzała.
Są tu zasady, wiec je szanuj.

I nie denerwuj sie tak, nic Ci to nie pomoże.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

82. Data: 2007-11-06 18:31:40

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> McDreamy or McSteamy? *Księżniczka Telimena (gsk)*. Seriously?
> Seriously.

> Teli, kochanie. Stesknilas sie za mna? Dawno nie chlipalas w poduszke
> po lekturze usenetu?
> Zgłos sie na priv, chetnie zaspokoję Twoją potrzebę :)

Serio myślisz, że możesz doprowadzić do łez??? Fakt kiedyś nie było mi miło
jak odpisywałaś na moje posty, ale po tylu latach znajomości wiem już z kim
rozmawiam, a jak jeszcze poczytałam Twoje wypociny w usenecie i zobaczyłam
fotki to wybacz, ale każde Twoje słowo jest tyle warte co nic. Widzę, że
pojawiasz się w bardzo specyficznych momentach i wiem już dlaczego. Priv
sobie daruje, bo nie jesteś warta mojej uwagi sam na sam - wolę, żeby inne
grupowiczki to przeczytały, bo też będą wiedziały z kim mają doczynienia.
Teli.

83. Data: 2007-11-06 18:33:38

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> grupowiczki to przeczytały, bo też będą wiedziały z kim mają doczynienia.

Myslisz ze ktos traktuje powaznie histeryczke, ktorej przeszkadza, ze maż
śmie do domu wrócić i otworzyc lodówkę?
Nie łudź się...

84. Data: 2007-11-06 18:36:02

Od: "miszka" <e...@...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości
> [...]
> Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org
>
> It's life's illusions I recall. I really don't know life at all.

niee,to ty piane bijesz... prawda boli, co?
pewnie, lepiej komus nawtykac, a jak ktos powie prawde w oczy to nagle
odwołujesz sie do jakichs zasad, ktorych sama nie przestzegasz..

zalosna jestes w swoich madrosciach.

no, i znikaj z mojego watku, skoro tak bardzo nie przypadl ci do gustu.

85. Data: 2007-11-06 18:36:54

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zalosna jestes w swoich madrosciach.
>
> no, i znikaj z mojego watku, skoro tak bardzo nie przypadl ci do gustu.

Ciekawe co Ciebie tak zabolało, ze rzucasz się jak wesz na grzebieniu ;>

A teraz zastosuj sie do rad - idź na właściwą grupę popłakać. Możesz nawet
przed napisaniem posta ubrac sie i umalować.

86. Data: 2007-11-06 18:38:18

Od: Księżniczka Telimena (gsk) <c...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> [...]
>
> Myslisz ze ktos traktuje powaznie histeryczke, ktorej przeszkadza, ze
> maż śmie do domu wrócić i otworzyc lodówkę?

I co myślisz, że jak zwykle wspomnieniami innych postów i linkami zatrzesz
własny obraz nędzy i rozpaczy? Ja nie wyrzekam się problemów, które miewają
wszyscy ludzie i potrafię o nich rozmawiać - nawet w usenecie. Gorzej jest
jak ktoś dławi się problemami tak bardzo, że wyłażą mu każdą dziurą, a on
sam tego nie widzi albo nie chce widzieć. Tak Lia to o Tobie.
Teli.

87. Data: 2007-11-06 18:41:24

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jak ktoś dławi się problemami tak bardzo, że wyłażą mu każdą dziurą, a on
> sam tego nie widzi albo nie chce widzieć. Tak Lia to o Tobie.

Napisz to jeszcze 10 razy to może zacznę Ci wierzyć.
Czas start!

88. Data: 2007-11-06 18:41:55

Od: "ula" <b...@s...zmyl> szukaj wiadomości tego autora

A Katarzyna Kulpa napisał/a:
> grupa pl.rec.uroda nie służy do zwierzania się z dołków. nie sądzę, żeby
> Lia wpadła kiedykolwiek na tak idiotyczny pomysł, a gdyby jakimś cudem
> wpadła, to zasłużyłaby na ów nóż w plecach jak każdy.

Tylko sedno w tym, że nie każdy lubuje się w wbijaniu noży w plecy.
Kolejny raz na tej grupie jakiś wątek kończy się w ten sposób
Przykro się czyta i to wcale nie przez osoby, którym po ludzku trochę
zadryfuje się w obszary ntg.

--
ahoj

89. Data: 2007-11-06 19:23:45

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

ula pisze:

> Tylko sedno w tym, że nie każdy lubuje się w wbijaniu noży w plecy.

i wielka szkoda, bo niektórym się to należy stanowczo częściej
niż się zdarza. przypomnę, że mam na myśli pilnowanie jako-takiego
porządku na grupie, bo niektórym się chyba proporcje poprzestawiały.

> Kolejny raz na tej grupie jakiś wątek kończy się w ten sposób
> Przykro się czyta i to wcale nie przez osoby, którym po ludzku trochę
> zadryfuje się w obszary ntg.

jakby szanowne marudne oponentki zamilkły i poszły sobie we
właściwym momencie tam, gdzie ich miejsce, nie byłoby żadnej
przykrości.

-- kasica

90. Data: 2007-11-06 19:34:19

Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miszka" <e...@...lodz.pl> napisał w wiadomości

> Obys ty nigdy nie miala dołka,a jesli juz to nie daj Bog wypisywala o tym na
> grupie, a noz traifsz na kogos, kto noz w plecy wbije.

Omujborze, co za życiowa tragedia. Kobitka się nudzi w domu z dzieciakiem i
dręczą ją wyrzuty sumienia z powodu przepieprzania mężowskiej krwawicy.

Norrrrrmalnie, wszelkie zdrady, rozwody, choroby i zgony w rodzinie się chowają.

--
JoP

The Body Shop we Wroclawiu
Gdzie w Warszawie - 65E?