zakupy agd - gdzie mozna poczytac opinie?

1. Data: 2010-02-13 14:41:59

Temat: zakupy agd - gdzie mozna poczytac opinie?
Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

czeka mnie zakup troche nowego AGD typu lodowka, zmywarka, kuchnia
itp.

gdzies w sieci jest w miare wiarygodne zrodlo opinii na temat tego
typu sprzetu?

pozdarwiam,
cyb

2. Data: 2010-02-13 16:00:03

Temat: Re: zakupy agd - gdzie mozna poczytac opinie?
Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Feb 2010 15:41:59 +0100, Cyb napisał(a):

> czeka mnie zakup troche nowego AGD typu lodowka, zmywarka, kuchnia
> itp.
>
> gdzies w sieci jest w miare wiarygodne zrodlo opinii na temat tego
> typu sprzetu?

Wiarygodnego nie znajdziesz. Wszędzie mogą się trafić opinie pisane przez
marketing jakiejś firmy, ale wystarczy się skupiać na tych krytycznych.
Sporo opinii znajdziesz w porównywarkach cen oraz w większych sklepach
internetowych (typu euro.com.pl). Zawsze możesz też zapytać tutaj :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

3. Data: 2010-02-13 16:27:35

Od: "non.ens" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości

> Wiarygodnego nie znajdziesz. Wszędzie mogą się trafić opinie pisane przez
> marketing jakiejś firmy, ale wystarczy się skupiać na tych krytycznych.

... ale te krytyczne może z kolei pisać konkurencja. I tak źle, i tak
niedobrze ;)

4. Data: 2010-02-13 16:35:00

Od: "Krzysztof" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytalem ze serwisy ktore zamieszczaja opinie ludzi manipuluja nimi tzn
zamieszczaja dobre akasuja zle.Zapewne na prosbe producentow ale tego nie
wiem,
Moze lepiej zdac sie na tutejszy serwis chociaz tez ciezko z obiektywizmem
,np ktos ma pralke rok i bardzo chwali , a coz to jest rok itp

5. Data: 2010-02-14 00:39:58

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Feb 2010 17:27:35 +0100, non.ens napisał(a):

> ... ale te krytyczne może z kolei pisać konkurencja. I tak źle, i tak
> niedobrze ;)

Też prawda. Po ostatnim "odkurzaczowym" wątku na grupie zacząłem
przeglądać takie opinie, bo mój 40-letni pancerny sprzęt zaczął niedomagać.
Ale odpuściłem sobie jak przy jednym modelu miałem na przemian "Zalety -
długi przewód" / "Wady - krótki przewód" albo "Zalety - cicha praca" przy
90dB w specyfikacji.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

zmywarka kompaktowa vs polowa wsadu
Czy warto kupic odkurzacz bezworkowy?
czy suszarki do włosów są 'naprawialne'?
piekarnik miejszy
Re: wewnętrzna antena TV