zakupy w allegro

1. Data: 2004-03-28 08:24:58

Temat: zakupy w allegro
Od: "Dominika" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Planuję kupić perfumy i kosmetyki na aukcji allegro, mam jednak pewne obawy
i z tego tytuły mam pytanie do osób, które kupowały kosmetyki i perfumy na
allegro, jakie mają doświadczenia i czy kosmetyki czy perfumy są oryginalne?
Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

1. Data: 2004-03-28 08:35:12

Temat: Re: zakupy w allegro
Od: fily <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kupowalam i perfumy i kosmetyki i wszystkie byly oryginalne . Wiecej
wiary w allegro. pzdr.

1. Data: 2004-03-28 10:30:08

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika:

> [...]
> allegro, jakie mają doświadczenia i czy kosmetyki czy perfumy są oryginalne?

Roznie bywa, podrobek jest _mnostwo_ i naprawde trzeba uwazac.
Polecam, wybor sprzedajacego z naprawde duza liczba komentarzy i zwrocenie
szczegolnej uwagi na tresc tych negatwynych oraz styl, w jakim sprzedajacy
na nie odpowiada. Jesli pojawi sie jakakolwiek watpliwosc dotyczaca
oryginalnosci produktow, darowalabym sobie.

Poza tym nie ma sensu wierzyc w to, ze da sie kupic nowy markowy kosmetyk
za 10% ceny sklepowej. Moze byc taniej niz w sklepie (bez marzy, kupione
w promocji, w sklepie bezclowym, w kraju gdzie kosmetyki sa tansze) -
- ale cudow nie ma.

No i na pewno warto sprawdzic na stronie producenta kosmetyku, czy cos
takiego w ogole ma w ofercie (na przyklad Joop czy Escada w ogole nie produkuja
tuszy do rzes, natomiast na Allegro takowe znalezc czesto gesto mozna) i czy na
oryginalnych zdjeciach wyglada tak samo, jak to, co jest przedmiotem aukcji.
Mozna tez, w ostatecznosci, zapytac na grupie o konkretna aukcje - sporo tu
osob, ktore kupowaly i kupuja na Allegro i maja duzo _roznych_ doswiadczen.
Przed zadaniem pytania polecam przejrzenie archiwum, bardzo wiele informacji
o uczciwych i nie sprzedajacych juz sie na grupie pojawialo.

Pozdrawiam :)

BA,

PS. z wlasnych doswiadczen: godna zaufania jest "mmagu", bardzo mila osoba,
rzeczowy kontakt a kosmetyki bez zarzutu.

1. Data: 2004-03-28 11:12:46

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
oryginalne?
> Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.
>
> Korzystałam kilka razy z allegro. Z kosmetyków kupowałam tusze do rzęs.
Były originalne. Jeśli chodzi o perfumy to uważałabym, bo mozna trafić na
podróbkę np. widziałam wyprzedaż Hugo Bossa "Deep Red" damskiego 50ml za
70zł!!! Nie wydaje mi się aby to był originalny perfum. Zgadzam się z
Barbarą Anną sprawdź komentarze sprzdającego i straj sie kupować od osób,
które są już dość długo na allegro.
Pozdrawiam i udanych zakupów (kupowanie na aukcjach jest naprawdę bardzo
fajne)

1. Data: 2004-03-28 14:55:03

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika wrote:
> [...]
> perfumy na allegro, jakie mają doświadczenia i czy kosmetyki czy
> perfumy są oryginalne? Dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

ARCHIWUM. Allegro i Avon to chyba najczęściej pojawiające się na tej grupie
tematy. ;-))))

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-03-28 14:58:20

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

fily wrote:
> Kupowalam i perfumy i kosmetyki i wszystkie byly oryginalne . Wiecej
> wiary w allegro. pzdr.

Sprawdziłaś w sklepach i tam Ci powiedzieli, że były oryginalne, czy po
prostu "wyglądały" oryginalnie i Sprzedawca zapewniał, że to na pewno nie
żadne podróby? Wiesz, ja od dosyć dawna siedzę na Allegro i parę razy się
nacięłam. Np. kupiłam raz zegarek CK, który okazał się naprawdę świetną
podróbą. W salonie byli pełni podziwu. ;-) Natomiast perfumy to chyba
najczęsciej podrabiany towar, jakim handlują Allegrowicze. Wystarczy zerknąć
do archiwum grupy i poczytać parę opinii na ten temat. Ktoś nawet podawał
linka do strony, na której wypisane były nicki nieuczciwych sprzedawców.

Ja kupuję u gregwu i mam pewność, że kosmetyki od niej są oryginalne.
Sprawdziłam to w drogerii i w internecie.

Ligeia

1. Data: 2004-03-28 15:48:27

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-03-28 16:58, Ligeia wrote :

> Ja kupuję u gregwu i mam pewność, że kosmetyki od niej są oryginalne.
> Sprawdziłam to w drogerii i w internecie.

To te pomadki HR u niej też pewnie "prawdziwe" ...
Opieram się pokusie zakupu od 2 dni i nie można powiedzieć że p.r.u w tym
pomaga ;)

Hitomi

1. Data: 2004-03-28 16:27:33

Temat: Re: zakupy w allegro [dlugie]
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominika napisał/a w news:c46292$2sv$1@nemesis.news.tpi.pl:

> mam pytanie do osób, które kupowały kosmetyki i perfumy na
> allegro, jakie mają doświadczenia i czy kosmetyki czy perfumy są
> oryginalne?

No to lecimy. Po kolei wszystkich sprzedawców wymieniać nie będę, ale
mogę opisać część tych, z którymi miałam do czynienia.

1. Ziorek (minimax) trafił na moją Osobistą Czarną Listę Sprzedawców.
Po pierwsze dostałam rzecz _podobną_ a nie tę, którą wylicytowałam. Po
drugie baardzo długo czekałam na przesyłkę, mimo że pieniądze wpłaciłam
natychmiast po wygraniu aukcji. Po trzecie bardzo nieprzyjemny kontakt
mailowy.

2. Damola. Jak się okazało, kosmetyk, który kupiłam był kradziony, o
czym się dowiedziałam w Empiku (Sepforze) na Nowym Świecie w DC.
Przykre bardzo.

3. Babsss - wylicytowałam u niego miniaturkę kosmetyku, jak się później
okazało z napisem Not For Sale (GWP). Informacji takiej w opisie aukcji
nie było. Kosmetyk okazał się na szczęście w porządku w porównaniu z
tym z perfumerii.
Niestety, koleżanka kupiła u Babsss kosmetyk, który był ewidentnie
przterminowany, o zupełnie innej konsytencji ("wodnista-włóknista") niż
ten w drogerii (zwarta, jednolita). Nadawał się tylko do kosza na
śmieci. Przedtem posmarowałam dłoń nim, po chwili czułam pieczenie :(

4. Grycek. Tutaj nie mam żadnych zastrzeżeń, aczkolwiek przerzucił się
z kolorówki na wody toaletowe po zadziwiająco niskich cenach, co daje
mi podstawy do stwierdzenia, że nie są to oryginały.

5. -Oriana- mogę polecić, gdyż dostałam od niej pełnowartościowy,
oryginalny, świeży kosmetyk. O ile wiem z -Orianą- związany jest portal
i sklep www.atrakcyjna.com

6. gregwu. Nie kupowałam u niej, ale opieram się na doświadczeniach
koleżanki - dostała starą, zjełczałą próbkę. Wobec tego na pewno
niczego u niej nie kupię.

7. Właściwie bez obaw na alegro kupuję tylko kosmetyki Avonu (chociaż
słyszałam o podrabianiu ichnich szamponów - widać zawsze jest ryzyko.)
Miłe sprzedające to Anabella i asia_f.

To byłoby tak z grubsza. Generalnie bardzo łatwo trafić na nieuczciwych
hurtowników, chociaż są i tacy, których podróbka też cieszy. Cyt z apa:

"Hej. Ja kupiłem perfumy od pewnej allegrowiczki. Cena sklepowa to
chyba 235 zł, a ja dałem 75 zł. Jestem bardzo zadowolony. Pachną na
ciele z 20h spokojnie, a ubranie nonstop....Nie mam pojęcia czy to
podróba czy cholera wie co. Dla mnie liczyło się to, że pachną długo.
Nawet jeśli jest to turecki badziew to równa się z oryginałem."

No cóż DGCC.

mips

--
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-03-28 16:47:07

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hitomi wrote:

> To te pomadki HR u niej też pewnie "prawdziwe" ...
> Opieram się pokusie zakupu od 2 dni i nie można powiedzieć że p.r.u w
> tym pomaga ;)
>
> Hitomi

Nie słyszałam jeszcze o niej negatywnych opinii, a to co sama kupiłam było w
100% oryginalne. Aczkolwiek zachęcam do zaglądania na podawane na jej
aukcjach linki do stron producentów i dokładne czytanie opisów. Niedawno mój
chłopak zauważył żel z filtrami do opalania skóry twarzy Sisley, ale na
stronie firmy okazało się, że produkt wystawiany przez gregwu jest
dla...mężczyzn. Zatem opis "idealna baza pod makijaż" był, delikatnie
mówiąc, nieprawdziwy. Sisley robi takie kremy do opalania również dla
kobiet, ale wyglądają one inaczej (są w innych zupełnie opakowaniach).

Ligeia

1. Data: 2004-03-28 17:02:48

Od: Hitomi <h...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2004-03-28 18:47, Ligeia wrote :

> [...]
> mówiąc, nieprawdziwy. Sisley robi takie kremy do opalania również dla
> kobiet, ale wyglądają one inaczej (są w innych zupełnie opakowaniach).

Dziękuję za tak wyczerpujące informacje, ale ta pomadka chyba nie jest
dla mężczyzn ;)
zaczynam się łamać
niedobrze ;)

--