zakupy w lidlu

1. Data: 2008-11-13 09:27:58

Temat: zakupy w lidlu
Od: kasias <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

inforuje drobie kolezanki
bylam dzis w lidlu i troszke sie rozczarowalam, bo miala byc wloczka,
ktora na fotce wygladala ciekawie, a okazalo sie ze to sa wloczki
skarpetkowe i niezbyt ciekawe ale pisze bo sa drutki i szydelka roznego
rodzaju, pudelka organizery i maszyna do szycia za 179 zl nawet bym sie
skusila gdybym nie miala.
pozdrawiam kasias

2. Data: 2008-11-13 17:37:05

Temat: Re: zakupy w lidlu
Od: "alicja As" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie dość że nie ciekawa to na dodatek droga (19.90 za 4 motki po 5dkg)U mnie z
akcesoriów drutowo-szydełkowych też był niewielki wybór, a maszyny nie
zauważyłam.Stwierdziłam że jest coraz gorzej z zaopatrzeniem.
Pozdrawiam
Ala

3. Data: 2008-11-14 06:44:27

Od: "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie to samo z zaopatrzeniem, 2 komplety drutów i 2 worki z włóczką ,
więcej było pojemników na przybory i gotowych zestawów, ale to mnie akurat
nie interesuje.
Zaopatrzenie może i dobre ale wieczorkiem nie ma już nic. Jak niekiedy jest
coś ciekawego to rano wysyłam mame, zawsze cos upoluje. :)

4. Data: 2008-11-15 18:01:23

Od: Mono <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Lis, 07:44, "1603 AD" <A...@o...mofnet.gov.pl> wrote:
> [...]
> Zaopatrzenie może i dobre ale wieczorkiem nie ma już nic. Jak niekiedy jest
> coś ciekawego to rano wysyłam mame, zawsze cos upoluje. :)

Na zdjęciach próbka z lidlowej włóczki wyglądała interesująco, też
poleciałam popatrzeć, ale wróciłam z niczym, bo kolorki cukierkowe.
Sprzęt raczej marny. Poza tym dobija mnie bałagan w Lidlu - Połowę
koszy to rzeczy przecenione, zniszczone przez klientów. Wygląda to jak
jeden wielki śmietnik. Nie wiem, czy każdy Lidl tak ma? mono

Mój blog:
http://jot-en.bloog.pl/

Frywolitkowy aniołek
Pomocy szydełokwa choinka