Re: żałowanie "czegoś"

Data: 2004-01-03 20:22:20
Temat: Re: żałowanie "czegoś"
Od: "Kacper Ciesla (comboy)" <c...@p...sobie>

józek wypocił:

> czesc
> jak sądzicie, co jest łatwiejsze:
> żałować że się coś zrobiło czy żałować że się czegoś nie zrobiło.
> osobiście uważam, że żałowanie czegoś czego się nie zrobiło jest bardziej
> nieprzyjemnym uczuciem niż żałowanie że się coś zrobiło. wiem, że to dosyć
> dziwne pytanie, ale na pewno możecie coś na ten temat powiedzieć.

Właściwie, to imho to jedno i to samo. Bo jeżeli czegoś się nie zrobiło to
zrobiło się w tym czasie coś innego. Jest jednak taki bardzo ładny cytacik:

"Gdy wabi cię ognik - idź za nim. być moze zabrniesz na manowce, ale nigdy
nie będziesz sobie wrzucać, ze może była to Twoja gwiazda."

Niestety nie wiem kto jest autorem.

--
Pozdrawiam - Kacper Cieśla (comboy);
http://www.programuj.com; Jabber: c...@c...pl;