załozenie konta w banku & kłopot z podpisem

1. Data: 2009-02-23 18:41:03

Temat: załozenie konta w banku & kłopot z podpisem
Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

chcę założyć konto z banku, jak wiadomo do tego wymagany jest podpis, a
z tym mam duży problem, czy banki mogą robić z tym problemy lub nie
pozwolić na to ??

2. Data: 2009-02-23 23:50:33

Temat: Re: załozenie konta w banku & kłopot z podpisem
Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.02.2009 19:41, użytkowniczka/użytkownik Gupik napisała/napisał (niepotrzebne
skreślić):
> chcę założyć konto z banku, jak wiadomo do tego wymagany jest podpis, a
> z tym mam duży problem, czy banki mogą robić z tym problemy lub nie
> pozwolić na to ??

Zależy jaki bank :/
Jeden robi problem, drugi nie :(

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

3. Data: 2009-02-24 07:24:40

Od: "RS" <spam-net@wp..pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje mBank
http://www.mbank.pl/
ZERO problemow

pozdr.

==============

4. Data: 2009-02-24 10:27:07

Od: "Wiesław" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja mam 2 konta jak kolega pisałe w mBanku i tu zero kłopotu, mam też w Banku
Zachodnim, i tam jeżeli podpis wymagany to pani schodzi do mnie do auta, nie
częstosię to dzieje bo też to konto przez interneto obsługuję.
pozdrawiam Wiesław

5. Data: 2009-02-24 18:58:18

Od: Paweł Sarzała <s...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tym mam duży problem, czy banki mogą robić z tym problemy lub nie pozwolić

Napisz w czym jest problem.
Czy to o to chodzi ze nie mozesz sie poruszac i do banku dotrzec nie mozesz
czy nie mozesz pisac ?

--
Paweł Sarzała

6. Data: 2009-02-24 19:02:31

Od: Gupik <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko podpisać :) [ i w ogóle pismo odręczne nie idzie u mnie ]

7. Data: 2009-02-24 19:38:13

Od: Paweł Sarzała <s...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> tylko podpisać :) [ i w ogóle pismo odręczne nie idzie u mnie ]

W takim razie to zaden problem. Podpisem alternatywny jest tez odcisk
kciuka.

Mam kolege ktory ma powazne problemy z pisaniem i posluguje sie odciskiem
kciuka skladajac wszytskie podpisy. Wiem ze nosi on w porteflu fragment
ustawy pozwalajacej na taka forme podpisu przez osoby nie mogace sie
poslugiwac dlugopisem.

Zapoznaj sie z tym tematem:
http://www.insomnia.pl/Problem_z_w%C5%82asnor%C4%99c
znym_podpisem-t104830.html

a ja sprobuje sie dowiedziec o ta konkretna ustawe i dam znac ... mam
nadzieje ze bardzio niedlugo.

Pozdrawiam i trzymaj sie :)

--
Paweł Sarzała

8. Data: 2009-02-25 15:25:59

Od: "LM" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kodeks cywilny:

Art. 79. Osoba nie mogąca pisać, lecz mogąca czytać może złożyć oświadczenie
woli w formie pisemnej bądź w ten sposób, że uczyni na dokumencie tuszowy
odcisk palca, a obok tego odcisku inna osoba wypisze jej imię i nazwisko
umieszczając swój podpis, bądź też w ten sposób, że zamiast składającego
oświadczenie podpisze się inna osoba, a jej podpis będzie poświadczony przez
notariusza lub wójta (burmistrza, prezydenta miasta), starostę lub marszałka
województwa z zaznaczeniem, że został złożony na życzenie nie mogącego
pisać, lecz mogącego czytać.

LM

9. Data: 2009-02-25 16:26:03

Od: Paweł Sarzała <s...@N...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LM" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
> Kodeks cywilny:
>
> Art. 79. Osoba nie mogąca pisać, lecz mogąca czytać może złożyć
> oświadczenie
[ciach]

o to wlasnie mi chodzilo :))

--
Paweł Sarzała

10. Data: 2009-03-02 23:31:23

Od: "Tomy M." <tomy@_spam_ansibl.com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wiadomości news:go1fe0$4fl$2@news.interia.pl...
>
> W takim razie to zaden problem. Podpisem alternatywny jest tez odcisk

W ustawie nie ma nic o kciuku. Może to być również dobrze
palec od nogi. Mniemam że odcisk ust lub małżowiny usznej
jest równie przydatny ale orzecznictwa NSA chyba nie ma
w tym zakresie.

--

Tomy M. www.ansibl.com

czy cała ulga rehabilitacyjna?