Re: zamachy w stambule :((

Data: 2003-11-15 22:29:30
Temat: Re: zamachy w stambule :((
Od: "Natalia" <k...@p...onet.pl>

> czego dokładnie nie rozumiesz?

nie pojmuję ogromu tego zła
jak np.taki członek alkaidy może spojrzeć w oczy swoich rodziców
albo innych bliskich mu osób
przecież ludzie którzy zabijają innych w tych atakach
mają też swoje rodziny,
dla rodzin znajdują napewno pozytywne uczucia itd
a jednocześnie w imię jakichś (no właśnie, jakich?)
przekonań religijnych? ideologicznych?...?
wierzą w osamę i zabijają
to mi się właśnie w pale nie mieści
oglądałam program o rodzinach zamachowców z 11 września
to nie były fanatyczne religijnie rodziny, część ojców była liberalna itd
sami się dziwili, dlaczego ich synowie uczestniczyli w atakach

> antysemityzm/antyizraelizm/antyamerykanizm jest tylko religijny?
>
> p.

tak mi się wydaje, że chodzi tu głównie o przekonania religijne
religia jest potężna, niestety też w złą stronę
w antysemityzmie i antyizrealizmie chodzi głownie o religię
że tak powiem nieściśle i pokrótce
bo późno już :))
może się w łózku zastanowię nad określeniem tego ściślej
choć może nie, jeszcze spać nie będę mogła... ;))

pozdrowienia

Natalia