zameldowanie

1. Data: 2002-01-10 16:34:45

Temat: zameldowanie
Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
chce sie z jednego miejsca wymeldowac,(gdzie jestem zameldowana na stale) i
zameldowac w innym miescie. I stad pytanie czy najpierw musze na tymczasowo
czy od razu na stale zameldowac.
i czy trzeba to w jednym dniu zalatwic, wymeldowanie iz ameldowanie( bo
raczej sie nie da)
i czy jakies oplaty sa za to?
Zunka

1. Data: 2002-01-10 18:52:09

Temat: Odp: zameldowanie
Od: "Michal Mosiadz" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chce sie z jednego miejsca wymeldowac,(gdzie jestem zameldowana na stale)
> zameldowac w innym miescie. I stad pytanie czy najpierw musze na
tymczasowo
> czy od razu na stale zameldowac.
Możesz od razu, nie ma przeszkód, jak masz wszystkie zaświadczenia np. ze
spółdzielni.

> i czy trzeba to w jednym dniu zalatwic, wymeldowanie iz ameldowanie( bo
> raczej sie nie da)
Jak się nie da, to nie ma problemu, teraz nie musisz być zameldowana w
ogóle. Tylko lepiej, jak Ci się nic nie zdarzy niemiłego w tym czasie ;)

> i czy jakies oplaty sa za to?
> Zunka
No cóż - meldunek = wymiana dowodu (30 PLN) -> zdjęcie, wpłata na poczcie,
lepiej wcześniej to załatw (i formularz na nowy dowód). Z miesiąc
poczekasz...

Powodzenia
Pozdrawiam - Michał
m...@g...pl / m...@p...onet.pl

"Aj, Mopsik malusi!
Skoro szczeka na słonia,
Jak silny być musi."

Iwan Kryłow (1769 - 1844)

1. Data: 2002-01-11 08:16:46

Temat: Re: Odp: zameldowanie
Od: Grzegorz Szyszlo <z...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Mosiadz wrote:

> No cóż - meldunek = wymiana dowodu (30 PLN) -> zdjęcie, wpłata na poczcie,
> lepiej wcześniej to załatw (i formularz na nowy dowód). Z miesiąc
> poczekasz...

przy wymianie dowodu warto zadbac o dwie sprawy:
1. zeby oddali dowod na czas zalatwiania nowego
2. jak odbierasz nowy dowod, popros by ci dali tez stary.
opieczetuja go po prostu na kazdej stronie jakas pieczatka.

problem w tym ze w polsce jest ciagle wiele durnych instytucji,
ktore sobie zycza starego dowodu. ja mam ciagle stary dowod,
i mam w nim np. grupe krwi.

--
/===================================\ oOOo (C) Publikacja tego

1. Data: 2002-01-11 08:41:36

Temat: Re: zameldowanie
Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Szyszlo pisze:

>2. jak odbierasz nowy dowod, popros by ci dali tez stary.
> opieczetuja go po prostu na kazdej stronie jakas pieczatka.

niestety jest to usluga dodatkowo platna

>problem w tym ze w polsce jest ciagle wiele durnych instytucji,
>ktore sobie zycza starego dowodu. ja mam ciagle stary dowod,
>i mam w nim np. grupe krwi.

w zwiazku z tym mam pytanie, czy ustawa przewiduje jakies sankcje w
przypadu niezlozenia wniosku o nowy dowod w terminie 2 tygodni od
zameldowania, i dalsze poslugiwanie sie starym (z nieaktualnym
medlunkiem...) ?

1. Data: 2002-01-11 09:14:01

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Bolek" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci

> niestety jest to usluga dodatkowo platna

Odbieralem nowy dowód i stary oddano mi po anulowaniu bez zadnych
dodatkowych oplat.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2002-01-11 09:59:31

Od: Bolek <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aleksy Kordiukiewicz pisze:

>Odbieralem nowy dowód i stary oddano mi po anulowaniu bez zadnych
>dodatkowych oplat.

Znajoma musiala kupic znaczki skarbowe za kilka zlotych do naklejenia
na pisemko z wnioskiem o zwrot starego dowodu

1. Data: 2002-01-11 11:09:32

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bolek" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> Znajoma musiala kupic znaczki skarbowe za kilka zlotych do naklejenia
> na pisemko z wnioskiem o zwrot starego dowodu

Widocznie co gmina, to obyczaj! ;-)

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl
http://www.aval.com.pl/ (o firmie, poradnik, katalog, cenniki)
ANTENY, TV-SAT, ANTENY ZBIOROWE, TVK, TELEFONY
DOMOFONY, ALARMY, TV UŻYTKOWA, KASETKI, ZAMKI

1. Data: 2002-01-11 11:38:50

Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje wszystkim za zainteresowanie. Jakos to posklejam wszystko do kupy i
madrzejsza o to wszystko pojde sie zameldowac.
Bo naprawde jzu mam dosc tlumaczenia co i jak w kazdym urzedzie........a
moze nie, mzoe juz sie przyzwyczailam:-)))

Zunka

1. Data: 2002-01-11 11:45:37

Od: "Zunka" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No cóż - meldunek = wymiana dowodu (30 PLN) -> zdjęcie, wpłata na poczcie,
> lepiej wcześniej to załatw (i formularz na nowy dowód). Z miesiąc
> [...]
niektorzy mowia ze wpisuja w stary dowod hmmm.......
najlepiej zadzwonic i sie dowiedziec.
ale dzieki
aha jakie oplaty na poczcie?
Zunka

1. Data: 2002-01-11 12:06:08

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zunka" <e...@k...net.pl> napisał w wiadomości

> niektorzy mowia ze wpisuja w stary dowod hmmm.......

Do starego dowodu miałem karteczkę z potwierdzeniem zameldowania.
Wpisywać nic nie chcieli.

Pozdrowienia

--

[sprzedam] Junkersa i Ariston