zamiast kafelek ?

21. Data: 2005-10-26 09:39:06

Temat: Re: zamiast kafelek ?
Od: Joanna Gacka <j...@u...com-mediakropkapl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> Użytkownik "lumarcin" <lumarcin(wytnijto)@vp.pl> napisał w wiadomości

> Pod (znaczy, na, ale u dołu). Przezroczysty. I cieniutko, nie
> centymetrowy kawał jak za wanną :)
>
> Zresztą możliwości aranżacji jest całe mnóstwo, zależy, co się komu.
> Mnie jest dobrze z moją płytą laminowaną :)

A jakieś zdjęcie mogę prosić? I jeszcze - czy takie płyty można razem z
blatem zamówić?

JG

22. Data: 2005-10-26 09:53:01

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@u...com-mediakropkapl> napisał w
wiadomości news:djnitg$op4$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...] A jakieś zdjęcie mogę prosić?

Coś wydłubię i prześlę. Gdybym się nie odezwała do końca tygodnia, popukaj
mnie w ramię, dobrze? ;)

> I jeszcze - czy takie płyty można razem z blatem zamówić?

Ja zamawiałam razem z całą kuchnią - płyta laminowana tym samym wzorem, co
korpusy i fronty szafek, ale innej grubości (10mm) i o "parametrach
wytrzymałościowych" blatu (chodziło głównie o odporność na temperaturę, o
ile zrozumiałam, przy czym zaznaczam, że kuchenkę mam elektryczną - brak
otwartego ognia). Chyba rzadko używana, bo musiałam kupić całą płytę. W
eksploatacji jest całkiem przyjemna, tylko trzeba pamiętać, żeby od razu
wycierać ewentualne chlapnięcia tłuszczu, bo potem to wymaga dość
radykalnych środków, a nie mam pewności, ile wytrzyma (inna rzecz, że na
razie bez śladu znosi zarówno czyszczenie ostrą gąbką i ludwikiem, jak mycie
benzyną ekstrakcyjną).

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

23. Data: 2005-10-26 10:42:38

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> napisał w
wiadomości news:djnjm5$5u0$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@u...com-mediakropkapl> napisał w
> wiadomości news:djnitg$op4$1@nemesis.news.tpi.pl...
>
> Coś wydłubię i prześlę. [...]

O: http://voila.pl/q8m7d. Przepraszam za bałagan (tylko takie miałam z
otoczenia pieca) i za, erm, obiekty pierwszoplanowe :) Nad kuchenką
opisywana wcześniej płyta 10mm, ta z listwami - zwykła meblowa 18mm.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

24. Data: 2005-10-26 10:53:34

Od: Joanna Gacka <j...@u...com-mediakropkapl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> otoczenia pieca) i za, erm, obiekty pierwszoplanowe :) Nad kuchenką
> opisywana wcześniej płyta 10mm, ta z listwami - zwykła meblowa 18mm.

Kotecki masz śliczniaste. Ja swoim galerie musze zrobić wreszcie,
chociaż Behemot jest tu:
http://www.gacki.com-media.pl/gallery/ola/000539.htm
a Widelec tu: http://www.gacki.com-media.pl/gallery/ola/000541.htm

a żeby nie było zupełnie off topic to tu jest miejsce gdzie maja byc te
rozne rzeczy zamiast kafelków, którymi nas uszczęśliwiono:
http://www.gacki.com-media.pl/gallery/budowa/index.h
tm

tam zresztą jeszcze parę innych rzeczy też nie będzie ;)) Na przykład
części ściany między kuchnią a pokojem.

A kuchnia Twoja bardzo mi się podobuje - te fronty to formir jest?

JG

25. Data: 2005-10-26 11:42:06

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@u...com-mediakropkapl> napisał w
wiadomości news:djnn95$dh0$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...] Behemot jest tu:
> http://www.gacki.com-media.pl/gallery/ola/000539.htm
> a Widelec tu: http://www.gacki.com-media.pl/gallery/ola/000541.htm

Szlycznoty :) Choć szczerze mówiąc byłam święcie przekonana, że Behemot jest
pod kaloryferem u mojej mamusi... ;)

> [...] te fronty to formir jest?

Wręcz przeciwnie :) - najzwyklejsza badziewna płyta meblowa, ta sama, z
której robi się korpusy szafek. W najbardziej oklepanym kolorze calvados
zresztą (istnienie "wiśni pensylwańskiej" odkryłam niestety po zmontowaniu
kuchni ;)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

26. Data: 2005-10-26 11:45:06

Od: Joanna Gacka <j...@u...com-mediakropkapl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Szlycznoty :) Choć szczerze mówiąc byłam święcie przekonana, że Behemot
> jest pod kaloryferem u mojej mamusi... ;)

zależy który - mój od 7 lat z górką jest znami - od własnego urodzenia
(gadzina się powiła dokładnie rok przed naszym ślubem)

> [...]
> której robi się korpusy szafek. W najbardziej oklepanym kolorze calvados
> zresztą (istnienie "wiśni pensylwańskiej" odkryłam niestety po

no to bardzo ładna płyta meblowa. A jak się sprawują takie uchwyty?

JG

27. Data: 2005-10-26 11:57:03

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Gacka" <j...@u...com-mediakropkapl> napisał w
wiadomości news:djnq9n$nd1$1@nemesis.news.tpi.pl...
Hanka Skwarczyńska napisał(a):
> [...](gadzina się powiła dokładnie rok przed naszym ślubem)

Phi. Przyznaj się od razu, ze wzięliście ślub dla uczczenia urodzin kota :)

> [...]bardzo ładna płyta meblowa.

A, dziękuję :) I nijak się nie chce poddawać katastroficznym wizjom. I
kotoodporna :)

> A jak się sprawują takie uchwyty?

Poprawnie - znaczy, nie ma z nimi najmniejszych problemów (poza
koniecznością wymiatania okruszków) i, wbrew moim obawom, są zupełnie
wygodne. Jedyne, co mi zajęło chwilę, to przyzwyczajenie się do zwracania
uwagi, żeby domykać jedną szufladę przed otwarciem drugiej. Wady mają dwie -
po pierwsze trudno je zabezpieczyć przeddzieckowo, po drugie - są raczej
drogie. No i kant jest zdecydowanie ostry, więc jeśli ktoś nie ma nawyku
zamykania szafek, to bezpieczniej zainwestować w zawiasy z domykaczem :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Nawilżacz a filtr powietrza...
odliczenie z ulgi remontowej
Szkło hartowane, cena?
ASPRO ZIC ZAC listwa dylatacyjna - pytanie POMOCY!
blacha ryflowana