Szkło hartowane, cena?

1. Data: 2005-10-21 17:11:56

Temat: Szkło hartowane, cena?
Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie co do ceny szkła hartowanego.
Ponieważ w sklepie zaproponowano mi m2 za 160zł (grubość szkła 4mm).
Mam blisko i pod domem więc nie wiem czy mam sie skusić, czy cena jest
dobra?
A dodam,że mieszkam w Gliwicach więc do Gdańska się nie wybiorę:)
Pozdr
Ola

2. Data: 2005-10-22 20:32:31

Temat: Re: Szkło hartowane, cena?
Od: Grzes <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 21 Oct 2005 19:11:56 +0200, Aleksandra napisał(a):

> Mam pytanie co do ceny szkła hartowanego.
> Ponieważ w sklepie zaproponowano mi m2 za 160zł (grubość szkła 4mm).
> Mam blisko i pod domem więc nie wiem czy mam sie skusić, czy cena jest
> dobra?

Jeżeli z usługą to dobra, jeżeli bez usługi to drogo - dla porównania ja
kupuję w "hurtowni" za 80 zł/m2 brutto.

--
Pzdr Grzes

3. Data: 2005-10-23 16:12:48

Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzes napisał(a):

> Jeżeli z usługą to dobra, jeżeli bez usługi to drogo - dla porównania ja
> kupuję w "hurtowni" za 80 zł/m2 brutto.

Rozumiem, że w kurtowni mi jej nie nawiercą i nie oszlifują brzegów?
Ale czy w hurtowni można kupić hartowane i piaskowane?
Jakiś namiar na hurtownie? :)
A tak naprawdę co znaczy usługa? bo może ja mogę bez usługi i załatwić
sobie usługę taniej? :)
Pozdr
Ola

ASPRO ZIC ZAC listwa dylatacyjna - pytanie POMOCY!
blacha ryflowana
Zdrowa koldra
Re: 2-stopniowy wskaźnik zalegania ciepła dla każdego pola
Firma Meblobud z wroclawia - strasznie droga!!!