Zdrowa koldra

1. Data: 2005-10-21 11:11:22

Temat: Zdrowa koldra
Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zatanawia mnie, co sprawia ze koldra jest antyalergiczna. Jak
zauwazylem, to wszystkie koldry przeznaczone dla alergikow maja wklad z
wlokien poliestrowych, albo silikonowych i takie koldry mozna prac w
wysokiej temp. ( gina roztocza). Czy na cos jeszcze trzeba zwracac
uwage? Jaki sklad powinna miec taka antyalergiczna koldra? Roznice w
cenie sa znaczne. Najtansza jaka widzialem to okolo 100-150 zl za koldre
200x220. Sa tez po 250. Czy te sztuczne wlokna moga sie roznic w jakis
sposob? (wlasciwosciami, trwaloscia?), czy tez poliester to poliester?

pozdrawiam
Laris

2. Data: 2005-10-21 14:03:43

Temat: Re: Zdrowa koldra
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...spamprecz.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> wrote in message
> Zatanawia mnie, co sprawia ze koldra jest antyalergiczna. Jak
> zauwazylem, to wszystkie koldry przeznaczone dla alergikow maja wklad z
> wlokien poliestrowych, albo silikonowych i takie koldry mozna prac w

mają wsyp z tworzyw sztucznych a nie np. z pierza na którego sporo ludzi
jest uczulonych

MaW

3. Data: 2005-10-21 14:19:08

Od: "Laris" <olor@poczta_wywal_to.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz Wołek <m...@l...spamprecz.pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:djascg$77n$...@o...futuro.pl...

> mają wsyp z tworzyw sztucznych a nie np. z pierza na którego sporo
ludzi
> jest uczulonych

No to wlasnie zauwazylem :) Tylko pytanie czy te wlokna
poliestrowe/silikonowe sa wszedzie takie same, czy moze roznia sie
wlasciwosciami, jakoscia itp.? Bo jak pisalem zauwazylem tez duze
widelki cenowe kolder ze sztucznym wsadem.
Jak wszedzie bedzie to samo, to po co przeplacac:)

Laris

4. Data: 2005-10-21 20:03:41

Od: Slawomir Mateuszczyk <s...@g...ZAMIEN.lp> szukaj wiadomości tego autora

Laris wrote:
> Tylko pytanie czy te wlokna
> poliestrowe/silikonowe sa wszedzie takie same, czy moze roznia sie
> wlasciwosciami, jakoscia itp.? Bo jak pisalem zauwazylem tez duze
> widelki cenowe kolder ze sztucznym wsadem.

Z grubsza o samych włóknach można poczytać tutaj:
http://zdrowysen.pl/_produktd584.html?prod=5

Jednak ostatnio pojawiło się sporo produktów z włóknami noname
i nie wiadomo co tam jest w środku a nawet ile tego jest.
Kupując kołdrę trzeba uważać czy jest to kołdra letnia
czy zimowa - różnią się gramaturą. A ostatnio w sklepach
trafiałem jedynie na produkty na których producent nie raczył
podać tak podstawowej informacji...
--
Slaw

Re: 2-stopniowy wskaźnik zalegania ciepła dla każdego pola
Firma Meblobud z wroclawia - strasznie droga!!!
Jeszcze raz zmywarki do zabudowy -> panel czy w pelni zintegrowana ??
Półki z ukrytym mocowaniem
Wanna akrylowa z hydromasażem