Firma Meblobud z wroclawia - strasznie droga!!!

1. Data: 2005-10-21 07:54:45

Temat: Firma Meblobud z wroclawia - strasznie droga!!!
Od: "ja" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

unikajcie tej firmy, kuchnie na wymiar robia z maksymalnie wysoka cena, mnie
pare szafek wycenili na 4000tys zl

2. Data: 2005-10-21 08:21:51

Temat: Re: Firma Meblobud z wroclawia - strasznie droga!!!
Od: "Tomasz" <t...@g...net!!!> szukaj wiadomości tego autora

ja wrote:
> unikajcie tej firmy, kuchnie na wymiar robia z maksymalnie wysoka
> cena, mnie pare szafek wycenili na 4000tys zl

4miliony zl???? nowych??? jezu, cos ty za kuchnie zamowil :D

--
Tomek

3. Data: 2005-10-21 09:15:14

Od: "Marek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@g...net!!!> napisał w wiadomości

> 4miliony zl???? nowych??? jezu, cos ty za kuchnie zamowil :D

Może zamówił pozłacane fronty i zdobienia z kamieni szlachetnych? ;))

--
Marek

4. Data: 2005-10-21 09:20:55

Od: "Tomasz" <t...@g...net!!!> szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:
> Użytkownik "Tomasz" <t...@g...net!!!> napisał w wiadomości

> Może zamówił pozłacane fronty i zdobienia z kamieni szlachetnych? ;))

wiesz... widzialem gdzies na www kuchnie za 50tys pln/metr ... calosc
zrobiona ze stali (samochodowej?) lakierowanej na czerwono... piekna byla,
ale to oznacza ze 'ja' to mialby taka kuchnie na jakies 80m po dlugosci
szafek...

a ja i tak twierdze ze to wstretna prowokacja ze strony konkurencji albo (co
bardziej prawdopodobne) zawoalowana (jezu jak to sie pisze? :) ) oferta -
przeciez zaraz sie znajdzie kilkanascie osob ktore beda chcialy miec taka
droga kuchnie :)

--
Tomek

Jeszcze raz zmywarki do zabudowy -> panel czy w pelni zintegrowana ??
Półki z ukrytym mocowaniem
Wanna akrylowa z hydromasażem
Zapach pojemnika na wodę w ekspresie ciśnieniowym
panele podłogowe do przedpokoju?