Zapach pojemnika na wodę w ekspresie ciśnieniowym

1. Data: 2005-10-20 13:20:32

Temat: Zapach pojemnika na wodę w ekspresie ciśnieniowym
Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
Macie pomysł jak pozbyć sie zapachu z pojemnika na wode w ekspresie
cisnieniowym (pojemnik jest wyjmowany). Probowalam plynem, wlewalam wode z
kwaskiem cytrynowym i nic. Zapach przypomina mi ten z koscielnych
chrzcielnic z woda swiecona - taka stechlizna. A wszystko to, bo wyjezdzajac
nieopatrznie zostawilam wode w pojemniku przez kilka dni.
Poradzcie
Darecka

2. Data: 2005-10-20 14:41:11

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darecka" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> kwaskiem cytrynowym i nic. Zapach przypomina mi ten z koscielnych
> chrzcielnic z woda swiecona - taka stechlizna.

Octem?

Iwona
// Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać / /
Cyceron

panele podłogowe do przedpokoju?
Wanna akrylowa a psy...
[Spam] Szafy Senator