Wanna akrylowa a psy...

1. Data: 2005-10-20 13:03:11

Temat: Wanna akrylowa a psy...
Od: "M@ryna" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam, mam zamiar kupić wannę akrylową do teraz miałem żeliwną, i psie
pazurki nic jej nie szkodziły, jak jest z akrylem czego muszę się obawiać
podzczas doczyszczania sierściuchów?
Pozdrawiam M.

2. Data: 2005-10-20 13:06:54

Temat: Re: Wanna akrylowa a psy...
Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

M@ryna napisał(a):
> Witam, mam zamiar kupić wannę akrylową do teraz miałem żeliwną, i psie
> pazurki nic jej nie szkodziły, jak jest z akrylem czego muszę się obawiać
> podzczas doczyszczania sierściuchów?
> Pozdrawiam M.

Ja mam akrylowy brodzik i nic mu się nie dzieje - a pies jest dość spory.

Janusz

3. Data: 2005-10-20 13:17:33

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Raz kąpalam naszego "bandziora" w wannie mojej mamy i odtad mamy zakaz
wstepu ;). Wanna sie lekko porysowala (dla mnie to lekko a dla mamy "jest
strasznie porysowana"). prawda jest taka, ze wystarczy polozyc mate
antyposlizgowa (np. kupiona w ikea) i problemu nie bedzie. A i dla zwierzaka
to lepiej, bo sie nie zestresuje w razie poslizgu na mydelku ;-)).
Darecka

[Spam] Szafy Senator
zmiana koloru parkietu
Uszczelnianie okien?
OGL - sprzedam pisma o tematyce budowlanej
Uszkodzone okucie w oknie PCV i co dalej?