Jeszcze raz zmywarki do zabudowy -> panel czy w pelni zintegrowana ??

1. Data: 2005-10-21 06:36:58

Temat: Jeszcze raz zmywarki do zabudowy -> panel czy w pelni zintegrowana ??
Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, w wątku widzimy różnice uzytkowe pomiędzy zmywarkami z widocznym pasem
panelu sterującego od frontu u góry,
oraz zmywarkami w pełni zintegrowanymi ze sterowaniem guziczkami na górnej krawedzi.
Ciekawią mnie osobiste wrażenia uzytkowników, szczególnie na 'nie' za poszczególnym
typem, może ktos mia jedną i drugą,
może ktoś ma sterowanie ukryte i wie, że 'nigdy więcej' ?
Wazna też esetetyka, nie zawsze wielka płyta frontowa na całość będzie bardziej
elegancka niż mniejszy front i nad nim
panel.
??
JaC

2. Data: 2005-10-21 08:33:33

Od: "Netgate" <n...@A...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał
> [...]
> Wazna też esetetyka, nie zawsze wielka płyta frontowa na całość będzie
> bardziej elegancka niż mniejszy front i nad nim

Przy panelu widzisz co masz, że tak powiem. Info o wybranym programie,
czasie zakończenia, włączeniu, itp. No ale dzieciom łatwiej coś tam
pstrykać. Inna sprawa to estetyka całości - jeśli w kuchni dominuje inox, to
panel ładnie się w to komponuje. Przy niedużej liczbie szafek lepiej będzie
wyglądać zabudowana.

Netgater

3. Data: 2005-10-21 16:24:56

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pstrykać. Inna sprawa to estetyka całości - jeśli w kuchni dominuje inox,

niestety na panelu odkrytym widac paluchy:(

JerzyR

4. Data: 2005-10-21 23:16:42

Od: "Arbiter" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> No właśnie, w wątku widzimy różnice uzytkowe pomiędzy zmywarkami z
> widocznym pasem panelu sterującego od frontu u góry, oraz zmywarkami w
> pełni zintegrowanymi ze sterowaniem guziczkami na górnej krawedzi.

te w pełni zintegrowane z przyciskami od góry nie będą w ogóle widoczne. W
przypadku zmywarki ktora nei posiada wyswietlacza to jeszcze luz, ale
widzailem ostatnio Boscha, ktory miał wyswietlacz ale ze wzgledu na
umiejscowienie był niewidoczny

> [...]
> ukryte i wie, że 'nigdy więcej' ? Wazna też esetetyka, nie zawsze wielka
> płyta frontowa na całość będzie bardziej elegancka niż mniejszy front i

ja mam w pełni zintegrowana. Po skończeniu prania piszczy. W nocy moze to
byc troche uciazliwe.

5. Data: 2005-10-22 17:36:38

Od: "JerzyR" <j...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja mam w pełni zintegrowana. Po skończeniu prania piszczy. W nocy moze to
> byc troche uciazliwe.

piszczenie można ponoć wyłączyć (w Boschu)

JerzyR

6. Data: 2005-10-23 16:34:13

Od: "Ada" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyR <j...@k...chip.pl> napisał(a):

> piszczenie można ponoć wyłączyć (w Boschu)
>
> JerzyR

ja mam Electroluxa zintoegrowanego, po zakonczeniu pracy daje 3 sygnaly, wiec
wogole to nie jest uciazliwe, dodatkowo podczas pracy zmywarka rzuca switalo
( czerwona kropa) na podloge, dzieki temu wiem ze jeszcze nie skonczyla myć.
Jestem bardso zadowolona :)

7. Data: 2005-10-24 07:40:56

Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arbiter wrote:

> [...]
> przypadku zmywarki ktora nei posiada wyswietlacza to jeszcze luz, ale
> widzailem ostatnio Boscha, ktory miał wyswietlacz ale ze wzgledu na

Ja mam AEG i ma ukryty panel i wyświetlacz. Między panelem, a blatem
kuchennym jest szpara i widać wyświetlacz.

pozdrawiam
Robert Grabowski

8. Data: 2005-10-24 11:40:32

Od: "ls" <sochalu_wytnij_to1234@um_wytnij.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik 666 napisal(a):
> [...]
> sterowanie ukryte i wie, że 'nigdy więcej' ? Wazna też esetetyka, nie
> zawsze wielka płyta frontowa na całość będzie bardziej elegancka niż

Wg mnie, w tym wypadku roznice sa glownie estetyczne.
Wchodzisz do kuchni i od razu widzisz, ze ktos ma zmywarke, albo musisz go
o to spytac ;)
Pamietaj tez, ze inox w zywarce np. bosch, a inox w lodowce np. electrolux
moga miec nieco inny wyglad/kolor, wiec uwazaj z mieszaniem sprzetow od
roznych producentow.
Minusem zmywarek z ukrytym panelem jest to, ze nie widzisz czasu
pozostalego do konca zmywania (chyba ze masz odpowiednia szpare miedzy
blatem, a drzwiczkami).
O minusach zmywarek z panelem na wierzchu nic nie wiem, bo mam akurat ta z
ukrytym.
W codziennym uzytkowaniu nie powinno byc zadnych roznic: i tu i tu
wkladasz gary, a po zmywaniu musisz je wyjac - przy tym trudzie takie
sprawy, jak naciskanie guzikow, sypanie proszkow itp. to pomijalny wysilek
;)
--
pozdr.
ls

9. Data: 2005-10-24 11:46:27

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zmywarka przeznaczona pod szerszy blat 65 cm, więc nie będzie szpary...
JaC

10. Data: 2005-10-24 14:29:03

Od: Robert Grabowski <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

666 wrote:
> Zmywarka przeznaczona pod szerszy blat 65 cm, więc nie będzie szpary...
> JaC

Jakoś nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić. Szpara musi być, bo
inaczej nie otworzyłbyś drzwiczek zmywarki. No chyba, że one u Ciebie
będą się otwierać na bok, a nie do dołu. U mnie zmywarka jest cała pod
blatem - blat wystaje nad zmywarką i z góry zakrywa panel. Jednak, jak
się tochę schylę i popatrzę między blat, a zmywarkę, o tam się świeci
wyświetlacz i spokojnie można zobaczyć, co jest tam napisane.

ściana

---------- blat
---------- szpara

zmywarka

podłoga

pozdrawiam
Robert Grabowski

Półki z ukrytym mocowaniem
Wanna akrylowa z hydromasażem
Zapach pojemnika na wodę w ekspresie ciśnieniowym
panele podłogowe do przedpokoju?
Wanna akrylowa a psy...