ASPRO ZIC ZAC listwa dylatacyjna - pytanie POMOCY!

1. Data: 2005-10-21 16:58:57

Temat: ASPRO ZIC ZAC listwa dylatacyjna - pytanie POMOCY!
Od: Aleksandra <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

POMOCY!
Płytki kładę we wtorek!
1. Ja ciągle mam problem ze zdecydowaniem, jak połaczyć płytki z
panelami gdzie łączenie będzie "schodkowe" czyli potrzebuję ciąć listwe
lub wygiąć ją pod kątami 90 stopni. Pooglądałam sobie dzisiaj listwę z
firmy Aspro "zic zac". Jest niesamowicię giętka, przynajmniej tak
pokazował filmik instruktażowy. Czy ktos z was miał z nią do czynienia i
czy uda mi sie z nią ten pomysł, który mam na myśli? :)
Bardzo nie chcę ciąć na kawałki i mocować pociętej,(boje się, że
zwyczajnie będzie to brzydkie, i BARDZO nie chcę rezygnować ze
"schodków" (proste łączenie nie za bardzo pasuje do wnętrza).
2. No i oczywiście pytanie drugie, czy powinnam położyć panele najpierw?
Ze względu na fakt, że część tej listwy wchodzi pod kafelki.
Czy kłaść najpierw kafelki z listwą a potem panele?