zamieszanie z drzwiami i panelami

1. Data: 2002-07-19 07:15:26

Temat: zamieszanie z drzwiami i panelami
Od: "Darek I." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!

Ale mam mętlik w głowie...

Co sądzicie o drzwiach antywlamaniowych do domku firmy "Gerda". Czy są
rzeczywiscie takie dobre czy tylko takie drogie? Jakie są drzwi tego typu
firm "Porta i Pol-Skone" ? Co radzicie?

I jeszcze jedno w sprawie paneli. Chciałem dotychczas kupić panele
"Wiparquet". Po tym jak facet w sklepie powiedział że to jest praktycznie to
samo co Classen (tyle tylko ze Wiparquet seria nature odzwierciedla fakturą
naturalne drewno) to mi zamieszał. Żona dodała ze w takiej sytuacji bez
sensu jest kupowanie droższych Wiparquet jak można mieć "prawie to samo"
taniej (Classen).
Na koniec mojej żonie spodobały się panele firmy "Kronopol" i teraz to
dopiero jestem w kropce.Co wybrać?

Dzięki i pozdrawiam
Darek

1. Data: 2002-07-19 08:15:40

Temat: Re: zamieszanie z drzwiami i panelami
Od: m...@p...eu.org (e-X.) szukaj wiadomości tego autora

> Na koniec mojej zonie spodobaly sie panele firmy "Kronopol" i teraz to
>dopiero jestem w kropce.Co wybrac?

Ja je kladlem i wyszlo b. ladnie.

k.

Rurki kanalizacyjne wystajace nad podloge....
Piece kondensacyjne ? Jaki ?
drzwi metalowe
malowanie okna..
malowanie mieszkania